عاجل
الجمعة 26 أبريل 2024 الموافق 17 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي صبري يطرح أغنية جديدة له بعنوان "حبينا".. تعرف على كلماتها

رامي صبري
رامي صبري

طرح المطرب رامي صبري منذ قليل أغنية جديدة له بعنوان “حبينا” ضمن أغنيات ألبومه الجديد “معايا هتبدع”، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي “يوتيوب”.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أغنية رامي صبري الجديدة

وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 20 ألف مشاهدة، وهي من كلمات تامر حسين، ألحان مدين، وتوزيع ومكس وماستر طارق توكل.

كلمات أغنية “حبينا”

وتقول كلمات الأغنية: “حبينا واتحبينا والليلة غالية علينا تعالى يالا بعيد ع العين حبيبي تيجي نختفي ليلتين… حبينا واتحبينا والليلة غالية علينا تعالى يالا بعيد ع العين حبيبي تيجي نختفي ليلتين… حبيبي يالا يالا وسيبلي نفسك يالا وغني مع قلبي غناه يالا لا يالا لا لا حبينا واتحبينا".

"ليالي ياليالي خدينا ياليالي خدينا على دنيا العشاق أنا بقالي زمان مشتاق ليالي ياليالي خدينا ياليالي خدينا على دنيا العشاق أنابقالي زمان مشتاق حبيبي يالا يالا وسيبلي نفسك يالا وغني مع قلبي غناه يالا لا يالا لا لا حبينا واتحبينا والليلة غالية علينا تعالى يالا بعيد ع العين حبيبي تيجي نختفي ليلتين”.

رامي صبري يتألق في أغنية أنت الأصل

وكانت أخر أعمال رامي صبري أغنية “انت الأصل”، وهو من كلمات الشاعر تامر حسين، وألحان عزيز الشافعي، وأتت كلماتها: أنا من قبل ما اقابلك وانا عارفك انا حافظك صم ولا بعدك ولا قبلك مش شايف حاجة تانية أهم إنت وبس حبيبي إنت وبس".

"مهم إنت الأصل مفيش زيك دا يا دوب بتقولي ازيك بلقى الفرحة ملزماني ومشوفتش منك تاني أنا من قبل ما اقابلك وانا عارفك انا حافظك صم ولا بعدك ولا قبلك مش شايف حاجة تانية أهم إنت وبس حبيبي إنت وبس مهم يا مغرقني في حنية في الحب اتوصيت بيا وحنانك بقى بزيادة الله ما يقطع لك عادة".

رامي صبري: كنت خايف من نجاح أغنية حياتي مش تمام

وفي وقت سابق، قال رامي صبري عن نجاح أغنية “حياتي مش تمام”: كنت خايف من الأغنية دى في البداية لأنها جت بعد ألبوم فارق معاك 2019، فقولت هانتج لنفسى وكفاية شركات إنتاج وأجرب حظى، اجتمعت مع عزيز الشافعى وقلتله أنا عاوز أعمل أغنية وقالى على أغنية حياتى مش تمام، وعجبتنى بس حسيت إنها مش شبهى، وقولتله هاجربها وغنتها عندى وسمعتها لأصحابى وزوجتى واهلى، وكل لما حد يسمعها يقولى جميلة، غير لما تعمل أغنية ومحدش يقول حاجة.

تابع موقع تحيا مصر علي