عاجل
الأربعاء 01 فبراير 2023 الموافق 10 رجب 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

خالد محمود: كنت بشوف اللي هيحصل في المستقبل والناس كانت بتتخض مني

خالد محمود
خالد محمود

تحدث الفنان خالد محمود عن ميزة اكتشفها في الصغر وبدأت تتطور معه، وهي رؤيته لما سيحدث في المستقبل قبل حدوثه بـ 24 ساعة فقط، وتسببت في أذيته وخوف بعض الأشخاص منه.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات خالد محمود عن رؤيته لما سيحدث في المستقبل قبل 24 ساعة

خالد محمود: كنت بعرف اللي بيكدب عليا وأعرف اللي معايا سرحان في ايه

وأوضح خالد محمود خلال حلوله ضيف على برنامج كلام الناس المذاع على قناة mbc مصر: حصل معايا وأنا صغير كنت بقول التليفون هيرن دلوقتي فالتليفون يرن، وبعد كدة الموضوع اتطور ومبقاش حد يعرف يكدب عليا، وكل صحابي مبقول يعرفوا يعملوا ده، ولو انتي بتتكلمي معايا والاقي سرحتي أقولك اي اللي خلاكي تسرحي في كذا دلوقتي، وبعدها لو صحبتك مثلا جابت هدية أقولهم جابت كذا.

خالد محمود: كنت بتعامل مع الموضوع طبيعي بس الناس كانت بتتخض مني

وتابع: كنت بتعامل مع الموضوع طبيعي لكن الناس كانت بتتخض لحد ما بقيت بشوف برواز جالي وطلع فيه حدث معين والحدث ده بيتحقق في 24 ساعة، ومرة شوفت أبويا واقع على الأرض ومادد ايده، دخلت نمت هو وقع على الأرض ولقيته نفس الصورة

وأضاف: لحظة الانتظار كانت صعبة، روحت للشيخ قولتله انا بيحصلي كذا وكذا ودي شفافية عالية جدا متقولها لحد، وبعدها بقيت أدعى لربنا انها تروح وروحت قولتها لكل الناس.

خالد محمود: جدتي تركية وجدي صيني وأبويا مصر

وتطرق خالد محمود بحديثه عن أسرته وكيف كان اللقاء بين جده الصيني وجدته التركية، فقال: جدي كان من المسلمين الصين وكان بيدرس في الأزهر وستي تركية قاعدين في مصر واتعرفوا على بعض واتجوزوا وأسلم على ايدي ناس كتير وكان كل المشكلة إن أولاده في مصر لكن بيحملوا الجنسية الصينية، وأخو جدتي  قضى الجيش التركي والمصري، بابايا صعيدي من سوهاج عايش في مصر والأم صينية.

وعن تخوفه من الزواج والتمثيل في نفس الوقت، فقال: بيبقى في هاجس كبير في البداية البيت هيحصله اي وهل الطرف الأخر هيتقبل ولا لا وبعدها سيبتها على الله ومشيت كويس.
 

تابع موقع تحيا مصر علي