عاجل
الأربعاء 24 أبريل 2024 الموافق 15 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هند عبد الحليم: البنات اللي بتحب الراجل التوكسيك معندهومش هوية

هند عبد الحليم
هند عبد الحليم

كشفت الفنانة الشابة هند عبد الحليم عن مواصفات الرجل السام “التوكسيك” من وجهة نظرها، وذلك خلال لقاءها اليوم ببرنامج الستات ميعرفوش يكدبوا.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات هند عبد الحليم في برنامج الستات ميعرفوش يكدبوا

حيث قالت هند عبد الحليم: “أنا بحب الاحترام واللباقة والأصول، ومليش دعوة بالتوكسيك خالص.. ممكن نحبه في المسلسلات بس، لأن الراجل التوكسيك بيبقى نرجسي وبيبقى عنده حب الامتلاك وبيبقى بيحب نفسه أوي أوي وبيبقى عايز الحاجة بالطريقة اللي هو عايزها، والبنات اللي بتحب الراجل التوكسيك دي معندهاش هوية”.

هند عبد الحليم تنفي ابتعادها عن الفن بعد الزواج

وفي وقت سابق، خرجت الفنانة الشابة هند عبد الحليم لـ تكشف للجمهور حقيقة ابتعادها عن الفن بعد الزواج، مشيرة إلى أن تلك الأنباء لا أساس لها من الصحة.

ووجهت هند عبد الحليم رسالة لـ مروجي تلك الشائعة، فكتبت عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، من خلال خاصية “ستوري”: للتوضيح بس عشان في ناس فاكرة اني اتجوزت و مبقتش بشتغل و مش فاضية.. يا جماعة يالي فاهمين كده ارجوكوا بلاش قرارات و حاجات على لساني انا ما قلتهاش ولا قررتها.

وتابعت: انا اه اتجوزت بس بشتغل عادي جدا وعايزه اشتغل ومفيش حاجة تمنعني عن ده وإن شاء الله في مسلسل نازل الأسبوع الجاي صورته من كام شهر في لبنان و انا متجوزة عادي جدا بلاش نقف في ارزاق الناس حرام.

أعمال تنتظرها هند عبد الحليم

وتنتظر هند عبد الحليم عرض مسلسل “أزمة منتصف العمر”، وشارك في بطولة المسلسل كلا من كريم فهمي وريهام عبد الغفور إلى جانب كلا من النجوم رنا رئيس، هند عبد الحليم، رشدي الشامي، عمر السعيد، وغيرهم من الفنانين، وهو من تأليف أحمد عادل سلطان ومن إخراج كريم العدل، ومن المقرر طرح العمل على منصة شاهد الإلكترونية في يوم 25 من شهر يناير المقبل.

وينطلق غدًا الخميس الموافق 26 يناير، مسلسل أزمة منتصف العمر بطولة كريم فهمي و ريهام عبد الغفور على منصة شاهد.

تابع موقع تحيا مصر علي