عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ثقة في الله نجاح متصاعد.. محمد رمضان يحتفل بـ حصد 8 بليون مشاهدة على تيك توك

محمد رمضان
محمد رمضان

احتفل الفنان محمد رمضان بـ حصد هشتاج “محمد رمضان”، 8 بليون مشاهدة على صانع الفيديوهات الشهير “تيك توك”.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير احتفال محمد رمضان بـ 8 بليون مشاهدة على تيك توك

محمد رمضان على منصة تيك توك

وشارك محمد رمضان هذا الإحتفال مع الجمهور عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، حيث كتب: الحمد لله على كوني رقم واحد في الوطن العربي.. ثقة في الله نجاح متصاعد.

محمد رمضان وأغنية نصابة

هذا ويستعد الفنان محمد رمضان لـ طرح كليب أغنيته الجديدة "نصابة" بمشاركة نجم الرابر الجزائري ديدن كانون، حيث تم تصوير الكليب في منطقة الأهرامات، كنوع من الترويج للسياحة المصرية وإبراز المعالم السياحية.

وتعد أغنية نصابة  من كلمات مصطفى حدوتة، وألحان محمد يحيي، والكليب من إنتاج MR1، وتنفيذ شركة شو ميديا برودكشن التي يرأسها محمود الشيخ، وإشراف عام محمود رمضان، ومدير مالي"MR1" عبد الغني شوشة، ومن إخراج أنيس سيبتي.

أخر أعمال محمد رمضان

وكانت أخر أعمال محمد رمضان الفنية طرحه لـ اغنية “ على وضعنا” التي مرت بأزمة بسبب خروج محمود بدر واتهامه لـ محمد رمضان بسرقة التراك الخاص به، ولكن انتهى الأمر بالتصالح وعودة الأغنية، التي اتت كلماتها: يا أبو مخ تخين ومقفل متحسبهاش سيبها زي ما تمشي تمشي متوقفهاش ومهما يقولوا يا قلبي يقولوا ما يغلبوناش إحنا في حته وانتوا في حته إحنا الواحد منا بستة نركن كله كله عالدكة إحنا ملوك في أي حتة معانا من الكاش وكتير من الكاش مفيش ببلاش عادي عالعادي متصدعناش الحاجة لو سهلة متلزمناش على وضعنا لحد ما نقابل ربنا ولا حد فيكوا في يوم هزنا ومهما تقولوا لا مش زينا شوفنا اللي ميتشافش وانا جامد ايوة انا مبخافش يا اللي حدفتوا عليا الطوب بكرة هحدفكوا بالدبش لسه متخلقشي حد يحاسبنا غير ربنا لسه متخلقشي حد يفكر يتعرضلنا لسه متخلقشي زينا زينا على وضعنا لسه متخلقشي حد يفكر يدخل ارضنا مهما بنعلى منعيشهاش ولاد أصول منكبرهاش قد القول مش أي كلام مش عالفاضي.

تابع موقع تحيا مصر علي