عاجل
الثلاثاء 23 أبريل 2024 الموافق 14 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مصطفى كامل يحتفل بـ إيمان جنيدي كأول مايسترو نسائي في مصر

مصطفى كامل _أرشيفية
مصطفى كامل _أرشيفية

كرم الفنان مصطفى كامل نقيب المهن الموسيقية، إيمان جنيدي كأول مايسترو نسائي في مصر،بحضور حلمي عبد الباقي، وحمادة أبو اليزيد وعاطف إمام.

تحيا مصر يرصد تكريم مصطفى كامل للمايستروا إيمان جنيدي

مصطفى كامل يتألق بأغنية وأنا بتفرج

جدير بالذكر أن تألق مصطفى كامل بأغنية “وأنا بتفرج”، على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”، والذي أتت كلماتها: وأنا بتفرج على كل الصور. اللي أنا وأنت أتصورناها كنا قلوب عايشينها. وراميه الدنيا وراها بزعل اوى من قسوة روحنا. وعلى الأيام الحلوة اللي أحنا ضيعناها وأنا بتفرج. على شكل الفرحة اللي قلوبنا كانت عيشاها وإبتسامتنا اللى إحنا. بأيدنا ودعناها بزعل اوى من نفسى ومنك. إيه معناها يا خساره كل الأحلام يا خساره اتقلبوا الآم. يا خساره مروا الأيام وبنندم على ذكراها. يا خساره لا ندم ح يفيد يا خساره مبقاش بالأيد. يا خساره كان درس شديد لقلوبنا اللي ظلمناها. ذكرياتنا الحلوه دايما بتنادينى لسه عايشه مهما بتمر السنين. مهما طال البعد ما بينك وبينى كل يوم في البعد بيزيد الحنين. كنا بحر من العناد ومن الغرور ومن التحدي. أفتكرنا البعد سهل وعادى او ممكن يعدى.

كلمات أغنية وانا بتفرج للفنان مصطفى كامل

والسؤال دلوقتى كل ما أيدى بتقلب صورنا. أحنا كانت فين عقولنا لما حددنا اختيارنا. يا خساره كل الأحلام يا خساره اتقلبوا الآم. يا خساره مروا الأيام وبنندم على ذكراها. يا خساره لا ندم ح يفيد يا خساره مبقاش بالأيد. يا خساره كان درس شديد لقلوبنا اللي ظلمناها وأنا بتفرج على كل الصور. اللي أنا وأنت أتصورناها كنا قلوب عايشينها. وراميه الدنيا وراها بزعل اوى من قسوة روحنا. وعلى الأيام الحلوة اللي أحنا ضيعناها.

تابع موقع تحيا مصر علي