عاجل
الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

خاص| حقيقة تعدي باسم سمرة بالضرب على محمد رضوان في كواليس مسلسل بابا المجال

محمد رضوان
محمد رضوان

اتشرت خلال الساعات الأخيرة الماضية وجود خلاف بين الفنان باسم سمرة والفنان محمد رضوان، وذلك أثناء تصوير إحدى المشاهد في مسلسل بابا المجال الذي يشارك في السباق الرمضاني المقبل 2023، باللإضافة إلى ضرب باسم سمرة لـ محمد رضوان.

تحيا مصر يرصد لكم حقيقة ضرب باسم سمرة لمحمد رضوان 

وقال محمد رضوان في تصريح خاص لموقع تحيا مصر أنها مجرد شائعات لا أساس لها من الصحة، موضحًا: مفيش اي حاجة من اللي بيتقال ده ومفيش اي خلاف بينا.

محمد رضوان يكشف حقيقة الخلاف بينه وبين باسم سمرة

وأوضح: كان في مشهد قلم في مسلسل بابا المجال بنصوره وهو ضربني من من أحداث المشهد وده شئ طبيعي وموجود في السيناريو.

واستكمل: أنا وباسم سمرة مفيش اي خلافات بينا ومش عارف مين بيطلع الشائعات دي علينا وبيكتب الكلام.

مسلسل بابا المجال

مسلسل بابا المجال يشارك في السباق الرمضاني الموسم المقبل 2023، ومسلسل بابا المجال يضم عدد كبير من نجوم الفن ومنهم سوسن بدر، باسم سمرة،نسرين أمين، مصطفى شعبان، ياسمين رئيس، ، جومانا مراد، رياض الخولي، سماء إبراهيم، محمود حافظ، أحمد كشك، محمد رضوان، عارفة عبدالرسول، هبه حسن، وفرح.

وكانت قد تحدث سوسن بدر عن تفاصيل مسلسل بابا المجال، فقالت في تصريحات تليفزيونية: مسلسل بابا المجال جد جدًا وبيناقش قضية مهمة وجديدة واللغة جديدة وفي علاقة بينه وبين امه  فيها مساحة من الصداقة وسامحلنا نعمل حاجة لايت  كده في الشغل بس هو مسلسل مختلف جدًا.

تصريحات محمد رضوان

وسبق وكشف محمد رضوان تفتصيل دخوله إلى مجال التمثيل وقال: أنا بمثل لأن دي هوايتي الأولى، أنا خريج المعهد العالي للسينما، وعضو المسرح القومي وطول الوقت في حالة استمتاع بالمهنة وشايف في عيون الناس محبة صادقة، وحبوا شخصية رمضان حريقة حب رباني، أنا درست ليسانس تاريخ بس الفترة دي فتحت عيني على التمثيل من خلال مسرح الجامعة، هو اللي تقل ثقافتي ووجداني، وبدأت في أولى جامعة بقول جملة أو اتنين بس، وفي سنة رابعة كنت رئيس المسرح، فـ أنا من زمان وأنا حاسس إني محقق نفسي في دايرتي الصغيرة، بس يمكن محدش كان بيستشعر ده عشان المسرح مش متشاف أوي".

تابع موقع تحيا مصر علي