عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مايان السيد ترقص شعبي على أغنية عنبة.. والأخير: كانت كيوت بقت شبح

مايان السيد
مايان السيد

شاركت الفنانة مايان السيد فيديو لها عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، من خلال خاصية “ستوري”، ظهرت به وهي ترقص شعبي.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رقص مايان السيد على أغنية عنبة وتعليق الأخير عليها

مايان السيد وعنبة

وظهرت مايان السيد في الفيديو وهي ترقص  شعبي على أغنية عنبة التي تحمل اسم “البابا”، وعلقت على الفيديو قائلة: ده من قعدتي مع عنبة.

وأعاد عنبة نشر الفيديو عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام عبر خاصية ستوري، وعلق عليه: كانت كيوت دلوقتي بقت شبح.

منشور عنبة

أخر أعمال عنبة 

جدير بالذكر، أن اخر أعمال عنبة طرحه لـ أغنية "أون فاير”، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات يوتيوب بالتعاون مع المطرب عصام صاصا، وجاءت كلماتها على هذا النحو: حياتى زى فيلم احداثه هم ودور الضحيه كان دورى ابن حلال مصفي طب مين في صفي انا مش مع حد انا بطولي فاكر عمرى ما انسا فى دماغى ليستا كاتب فيها الى كسرونى بكره الدنيا تضحك الزهر يلعب وهتيجو تتلزقولي هولعها اون فاير فاير انا العو فامبير باير يااااااااااه انا خطر خطر مابشوفش حد اعذروني اللي فات حاجه واللي جي حاجه حضر الأن ملك السعاده ظابط الاداء بكل شياكه اغيب واجى اجمد بزياده مش معنى انى هديت يبقا اتهديت لا ده انا غايب بمزاجى طب اركنو ده انا جيت اقعدو فى البيت انا راجع اقرفكم تانى بغيب مهما اغيب وفى رجوعى ديب بسن انا على كله نابى جايه معاك تخيب حبيبى كخ عيب هتتعب معايا تلاشانى الى انت نفسك تعديه انا مستنيك فى الى بعديه اخرك تلمحنى من بعيد بس تبقا صحبى مستحيل ياااه هتاخد منى بالرجل ياااه هتاخد خبطه ع الهيد ياااه هتاخد زى ماتحب بس متاخدنيش الوش الى اشترتهم بالغالى دول باعو فيا بأرخص سعر فا متزعلوش من افعالى.

مايان السيد في هاشتاج جوزني

وعرض لـ مايان السيد مؤخرا فيلم “هاشتاج جوزني”، الذي تدور أحداثه حول شاب يعيش قصة حب مع مايان السيد، ويواجهان العديد من الصعوبات حتى يتم التخلص منها وإتمام الزواج في نهاية الأحداث، وتدور القصة في إطار رومانسي كوميدي.

تابع موقع تحيا مصر علي