عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سبح وماء زمزم.. هدايا عمرو راضي للحاضرين في حفل خطوبته

عمرو راضي وخطيبته
عمرو راضي وخطيبته _ أرشيفية

احتفل البلوجر عمرو راضي بخطوبته على البلوجر هدير النحاس، بعدما أعد مفاجأة وتقدم لها داخل السينما وسط حضور أصدقائهما.

تحيا مصر يرصد هدايا عمرو راضي للحاضرين بحفل خطوبته.

حفل خطوبة عمرو راضي  

وأهدى عمرو راضي للحاضرين بخطوبته هدايا روحانية ودينية مثل السبح وماء زمزم.

وكتب عمرو راضي عبر خاصية استوري بحسابه الرسمي عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام: كنت مخبيكي في قلبي زي الطفل اللي جاتله هدية..النهاردة أنا أسعد إنسان في الكون، اول مرة في حياتي من أول ما بقيت مسؤول عن نفسي ولیا کیان وشخصية واهتمامات ومسؤولية.. أنسى العالم كله وأنسى أنا مطلوب مني إيه ورايح فين وجاي منين.. لمجرد باصص في عنيكي همومي ومشاكلي وكل حاجة وقعت قدامك.

وأضاف: كلامي مش مترتب زي أول مرة شفتك فيها صدفة.. حالة من السكون.. مش سامع فيها غير صوت قلبي، دي اللي بحلم بيها، أنا فاكر كل تفصيلة.. عيونك.. ضحكتك.. كسوفك.. وجاي النهاردة أقولك بحبك، بحبك أوي والله، وعايز أغرقك حب الدنيا كله، ياريت أشوف الدنيا كلها زي ما شايفها ف عينك كده، حلوة وأيوا إنتي أحلى واحدة شافتها عيني.

القبض على عمرو راضي

وانتشرت  لكثير من الأقاويل خلال حول إلقاء القبض البلوجر عمرو راضي بتهمة التورط في قضايا نصب مع بلوجر شهيرة

وفي هذا السياق نشر البلوجر عمرو راضي مجموعة من الصور الجديدة له عبر خاصية الأستوري بموقع التواصل الاجتماعي لتبادل الفيديوهات والصورة انستجرام ليكشف فيه عن القبض عليه، حيث ظهر وهو يقوم يقضي اجازته في واحة سيوة، بصحبة عدد من اصدقائه.

ويعتبر ذلك رد غير مباشر من البلوجر على هذه الأقاويل التي باتت غير صحيحة على الإطلاق وليس لها أي أساس من الصحة.

عمرو راضي يتعرض لوعكة صحية

أصيب اليوتيوبر عمرو راضى، فى فقرات ظهره "ديسك الظهر"، خلال الفترة الأخيرة التى أعقبت وفاة صديقه مصطفى حفناوى، وفقا لما أعلنه صديقه اليوتيوبر أيضا إسلام طارق، الذى أوضح أن إصابته وحالته النفسية هى سبب اختفاءه منذ وفاة صديقه.

تابع موقع تحيا مصر علي