عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد تحقيقه إيرادات 197جنيه.. الحب بتفاصيله مُهدد بالخروج من المنافسة

فيلم الحب بتفاصيله
فيلم الحب بتفاصيله

لم ينجح فيلم الحب بتفاصيله الذي يخوض بطولته الفنان محمد نور إلى جانب الفنانة ملك قورة، في حصد مركز في السينمات المصرية، فضلا عن تحقيقه إيرادات ضعيفة منذ أول يوم عرض له.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير إيرادات هزيلة يحققها الحب بتفاصيله

إيرادات فيلم الحب بتفاصيله

وحقق فيلم الحب بتفاصيله إيرادات 197 جنيها فقط، وهي مبلغ ضعيف جدا مقارنة بالمبالغ التي حققتها باقية الأعمال المشاركة في المنافسة في مساء أمس الأربعاء.

فيلم الحب بتفاصيله من بطولة محمد نور، ملك قورة، مصطفى أبو سريع، علاء مرسى، أحمد بجة، كريم الحسينى، محمد غنيم، مصطفي عباس، كاريمان، دينا هلال، ناردين عبد السلام، تأليف كريم الحسيني و محمد مختار ومحمد السباعي وإخراج محمد حمدى.

قصة فيلم الحب بتفاصيله

وتدور قصة فيلم الحب بتفاصيله في إطار كوميدي رومانسي حول رامز الشاب الثري الذي يعود لمصر بعد وفاة والده، ويصبح فجأه مسؤول عن أخيه غير الشقيق، ويبدأ قصة حب مع فتاة بسيطة ترفض الارتباط بشخص من طبقة أعلى فيضطر للعيش بشخصيتين حتي ينال إعجابها.

أغنية فيلم الحب بتفاصيله

جدير بالذكر، أنه طرح ضمن فيلم الحب بتفاصيله أغنية "شوفتوا القمر"، التي يغنيها مصطفى قمر بالتعاون مع محمد نور، وأتت كلمات الأغنية على النحو الآتي: شوفتوا القمر شوفتوا القمر والحلاوة شوفتوا الجمال شوفتوا نظرة عينيه شوفتوا الدلع والشقاوة عرفتوا ليه قلبى اختاره هو ليه شوفتوا القمر والحلاوة شوفتوا الجمال شوفتوا نظرة عينيه شوفتوا الدلع والشقاوة عرفتوا ليه قلبى اختاره هو ليه مش زى غيره فى الجمال مافيش اخوه لازم يغيروا لما يشوفوا حبوا من نظرة واحدة اومال بقا لو شافوا قدي ولو كانوا يعرفوا مش زى غيره فى الجمال مافيش اخوه لازم يغيروا لما يشوفوا حبوا من نظرة واحدة اومال بقاااااا لو شافوا قدي ولو كانوا يعرفوا شوفتوا القمر والحلاوة شوفتوا الجمال شوفتوا نظرة عينيه شوفتوا الدلع والشقاوة عرفتوا ليه قلبى اختاره هو ليه حبيبي بيحلي المرايا عدى الحلوين فينه هو وهما فين كل الكلام مش كفايه تقدر تقول سحرو يخطف العينين.
 

تابع موقع تحيا مصر علي