عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

خالد الصاوي يشارك في السباق الرمضاني المقبل بـ 4 شخصيات

خالد الصاوي
خالد الصاوي

كشف الفنان خالد الصاوي أنه كان يستعد لمسلسل رمضاني من بطولته لكنه لم يكتمل، كما أوضح أنه يشارك في أربع أعمال درامية في السباق الرمضاني المقبل.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات خالد الصاوي

وقال خالد الصاوي خلال لقائه في برنامج the insider:  كان عندي مسلسل واتفركش واتغظت وكان عندي طريق من اتنين اني منزلش في عمل واخد النجومية واستنى السنة الجاية.

وتابع: جربت السكة دي وبنصح زملائي ميعملوش كده لأن السنة اللي بتقعد فيها في البيت مش هتتعرف ترجع تاني وأنا قعدت 3 سنين في البيت وتلاقي نفسك مش عارف ترجع تاني كويس.

خالد الصاوي: الجمهور هيشوفي بـ 4 شخصيات مختلفة

وأضاف الصاوي: الحل التاني كان إني اشتغل، وطلعت الغل بتاعي في أربع أعمال مع بعض دور تاني وتالت ورابع وهعلمها جوكر السنادي والجمهور هيشوفني بـ 4 شخصيات مختلفة في أربع اعمال حلوة .

تصريحات خالد الصاوي

وسبق وتحدث الفنان خالد الصاوي عن مروره بتجربة أزمة منتصف العمر، كما كشف عن شخصيته في مسلسل مذاكرت زوج والذي من المقرر عرضه في السباق الرمضاني المقبل.وقال خالد الصاوي خلال لقائه في برنامج the insider: معتقدش أني ممرتش بأزمة منتصف العمر، أنا سني 59 على الورق بس من جوايا عندي 16 سنة وبتخض كل ما ابص في المرآية وألقي دقني بيضا، و معرفش أنا عديت بمنتصف العمر لأن أنا طول عمري عندي الجنان الشخصي وانا فاهمها في حالة طارق عشان بيدور الشخصية عليه، وطارق لطفي عاقل جدًا  وتقدري تشوفي تطور الراجل سنة بعد سنة  من خلاله وهو عامل الشخصية كويس  جدًا.

آخر أعمال خالد الصاوي

الجدير بالذكر أن آخر أعمال خالد الصاوي، هو مشاركته في مسلسل العيلة دي وحقق المسلسل نجاحًا كبيرًا، وخاض بطولته إلى جانبه كلا من النجوم صابرين،  ندى بسيوني، طارق عبد العزيز، سامية الطرابلسي، دنيا المصري، محمد مهران، نهال عنبر، نور إيهاب، صبري عبدالمنعم، أيمن عزب، ريهام الشنواني، حمدي هيكل، مفيد عاشور، أحمد جمال سعيد، محمود الشرقاوي، وغيرهم من النجوم.

تابع موقع تحيا مصر علي