عاجل
الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني يصطحب أبنائه لصلاة الجمعة: قرروا يجوا معايا يصلوا من نفسهم

تامر حسني وأبنائه
تامر حسني وأبنائه

شارك نجم الجيل، الفنان تامر حسني فيديو له رفقة أبنائه الثلاثة وهم يظهور بالجلابية والإسدال، حيث قرر أن يصطحبهم معا لـ أداء صلاة الجمعة في الجامع.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير أبناء تامر حسني بصحبته في صلاة الجمعة 

تامر حسني: الحاج أدم قرر من نفسه إنه يصلي معايا الجمعة

وعلق تامر حسني على الفيديو الذي شاركه عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: الحاج آدم قرر النهارده من نفسه يجي معايا الجامع يصلي الجمعه بالجلابية تقبل الله يا حاج آدم منك و من الحاجه تاليه والحاجه امايا.

من ناحية أخرى، تصدر تامر حسني حديث مواقع التواصل الإجتماعي منذ أيام، وذلك بعد حديث أحمد ادم عليه في برنامجه الجديد “أدم شو”، المذاع على قناة الحياة، وذلك بعدما خصصه أدم بالحديث للكشف عن تأثير التريند والسوشيال ميديا على الناس.

أزمة تامر حسني وأحمد أدم الأخيرة

وكان قد أجرى أحمد أدم خلال برنامج أدم شو تجربتين لـ يوصل للناس معنى التريند، حيث قام بالحديث عن تامر حسني بشكل إيجابي فقال: تامر حسني هو فيه زي تامر حسني الراجل من اول ما طلع بيعمل عظمة عامل اغاني مكسرة الدنيا وبيعمل سينما وكريتيف وبيعرف يفكر ويطور من نفسه وبيكتب سيناريو وبيخرج، وبيفكرني بأنور وجدي بل متفوق أكتر منه، وبعدها تحدث عن تامر حسني بالسلب، فقال: مش كفاية كدا على تامر حسني، هما شويتين وخلصوا، أول لما طلع فتح القميص، وعمل شوية أغاني تعبانة وإسفاف، والأفلام اللي بيعملها وحشة جدًا، ايه اللي يجيبوا لأنور وجدي دا.

وانتشر التعليق السلبي على تامر حسني عبر عدد كبير من المواقع الإخبارية، ليعلق تامر حسني: أستاذ احمد آدم فعلاً بيدي درس حقيقي بيشرح فيه سمات العصر الحالي اللي كلمة تريند فيه جننت عقول بعض الناس و خليتهم يبيعوا مبادئهم و صداقتهم و امانتهم لمجرد ان الناس تعرفهم او تتكلم عليهم و لو ليوم واحد و نسيوا انه لا يصح الا الصحيح عشان ده عدل ربنا … و اي افاقين مع الوقت هتلاقيهم بيختفوا و المحترم الحقيقي هو اللي بيستمر اصل لما نهتم و نرد على كل كداب امال اللي بيحبونا نعمل معاهم ايه؟.

تابع موقع تحيا مصر علي