عاجل
الجمعة 26 أبريل 2024 الموافق 17 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

كارين نوالي عن علاقتها بضرتها: زعلت أما عرفت سبب انفصالها عن جوزي وبفرح أما نتجمع

كارين نوالي
كارين نوالي

حلت الفنانة كارين نوالي ضيفة على برنامج “كلام الناس”، المذاع على قناة mbc مصر، وتقدمه الإعلامية ياسمين عز، والتي كشفت من خلاله عدد من التصريحات المثيرة من بينها علاقتها بضرتها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل تصريحات كارين نوالي ضيفة على كلام الناس

كارين نوالي عن ضرتها وأبنائها: ربنا رضاني بعيلة ليا

وقالت كارين نوالي: ساعات بتدخلي العلاقة على أساس معين وحاجات بيفرضها عليكي معطيات الحياة، وأما حصل تغيير لا إرادي في حياتي كان شيء ربنا رضاني بيه، إن يجعل دول عيلة ليا وأصحاب وأصدقاء، وأنا بقول الحمدلله إني قدرت أوصل بمشاعري وبإحساسي اللي دايما بيحب كل الناس انها تبقى أسرة كبيرة وعيلة كبيرة مش قادرة أقولك أما بنتجمع أنا وزوجة سيد شعراوي الأولى الإعلامية أمنية ياسين".

كارين نوالي: بتجمع أنا وضرتي في المناسبات والإجازات وبفرح أما بشوف عيالها

وتابعت: “متعودين نتجمع في كل المناسبات والويك إند وأي مناسبة تخص الأولاد، هي زوجته الأولى وساندته في حياته واتجوزت سيد شعراوي وهو منفصل عنها، والأولاد دايما بيرجعوا العلاقات وسبب الانفصال كان سبب بسيط وفيه ناس مؤذية وأما عرفت السبب زعلت أوي وأما شوفت ولاده حبيتهم أوي وجوزي بيتلغبط مين ابن مين بسبب إنهم شكل بعض واحنا بنفرح بتجمعهم ومبيكونش فيه انا في احنا”.

وأضافت: "بقولها حبيبتي ومبروك المولود الجديد وبقوله وشك حلو عليا يا مالك، أنا مبعرفش اعيش من غير حب ومحبة".

واختتمت حديثها قائلة: "احساس صعب ان جوزي يرجع لطليقته الأولى وأنا كنت هنفصل، بس ربنا مأردش ده ومكنش في حد بيأدني في القرار".

أخر أعمال كارين نوالي

ويذكر، أن أخر أعمال المطربة كارين نوالي والتي عادت بها إلى الغناء بعد فترة طويلة من الغياب كانت أغنية “عبد الله”، وهي من كلمات محمد جمعة وألحان مدين وتوزيع أسامة عبد الهادي، ورحب الجمهور بعودتها بشكل كبير.

جدير بالذكر، أن عدد كبير من الجمهور يعتقد أن كارين نوالي مطربة لبنانية لكنها في الحقيقة مصرية واسمها الحقيقي منار، لكن كارين كان اسم الشهر لها.

تابع موقع تحيا مصر علي