عاجل
الخميس 18 أبريل 2024 الموافق 09 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مفيدة شيحة تفتح النار على زوجة حسن شاكوش بعد سجودها في زفافهما: قللتي من نفسك

مفيدة شيحة _ أرشيفية
مفيدة شيحة _ أرشيفية

هاجمت الإعلامية مفيدة شيحة، ريم طارق زوجة مطرب المهرجانات حسن شاكوش بعد سجودها في حفل زفافهما.

تحيا مصر يرصد هجوم مفيدة شيحة على زوجة حسن شاكوش.

مفيدة شيحة تفتح النار على زوجة حسن شاكوش

وقالت شيحة خلال برنامجها الستات المذاع عبر شاشة CBC: كل عروس يوم زفافها بتكون ملكة تخيلوا بقى الملكة دي سجدت علشان اتجوزت.

مفيدة شيحة تعلق على سجود زوجة حسن شاكوش

وتابعت: صورة زي دي بتقلل من قيمتك قدام أهلك وأهل جوزك وجوزك، ولو حد قال لك غير كده بيجاملك وأي حد بيشوف الصورة بيضحك وبيقول إيه ده هي ما صدقت اتجوزت؟ مش أوي كده ولو بتكيدي حد يبقى أنت قللتي من نفسك.

نصائح مفيدة شيحة بشأن الملابس

على الصعيد الآخر، قالت مفيدة شيحة مقدمة برنامج الستات المذاع عبر قناة النهار :" اشتري اللي انت محتاجه مش اللي يعجبك، و هناك براندات تقدم ملابس يمكن لها إعادة تصنيع، وهناك ملابس صديقة للبيئة وتقلل الاستخدام، ولا نشتري ملابس كتيرة من أجل الحفاظ على البيئة".

وأضافت مفيدة شيحة، أن :"انا اسهل واحدة اتخلص من الأشياء، ومعنديش عزيز في الملابس والأحذية وغيرها ، ومشاعري لا ترتبط بالأشياء والأماكن".

كشفت الإعلامية مفيدة شيحة، حقيقة الصور المتداولة عبر مواقع التواصل الاجتماعي السوشيال ميديا لـ انحسار مياه بعض الشواطئ في إيطاليا

وقالت مفيدة شيحة، مقدمة برنامج الستات، المذاع عبر قناة النهار وان، مساء اليوم الثلاثاء، إن هناك انحسار رهيب للماء في إيطاليا، وانتشرت صورا عبر مواقع التواصل الاجتماعي لهذا الأمر، وسبب حالة من الهلع بين البعض.

وأضافت الإعلامية مفيدة شيحة، أن هذا الأمر اتضح من خلال صور متداولة على مواقع التواصل الاجتماعي السوشيال ميديا، متابعة أن هذا الأمر لاقى تفاعلا كبيرا من قبل البعض.

تابع موقع تحيا مصر علي