عاجل
الخميس 25 أبريل 2024 الموافق 16 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني يمازح صديقه من حفل خطوبته: لما تاخد أعز أصحابك معاك عشان تخطب ويخرجك عن وقارك

تامر حسني
تامر حسني

شارك الفنان تامر حسني جمهوره فيديو جديد له من خطوبة أعز أصدقائه، معربًا عم سعادته البالغة لمشاركته في خطوبة صديقه.

تحيا مصر يرصد لكم ممازحة تامر حسني لصديقه

ونشر الفنان تامر حسني فيديو يجمعه مع صديقه في حفل خطوبته، وذلك خلال حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قائلًا: لما تاخد أعز أصحابك معاك عشان تخطب وتبقي عامل فيها جد أوي وصاحبك يعمل معاك الصح ويخرجك عن وقارك.

وتابع تامر حسني: مبروك لاخويا الصغير وحبيبي هاني باشا زهران وأجمل عروسه في الدنيا زينه هانم ربنا يحفظكم يارب وعقبال الجميع.

تامر حسني في حفل زفاف حسن شاكوش

وسبق وشارك الفنان تامر حسني في إحياء حفل زفاف مطرب المهرجانات حسن شاكوش الذي أقيم في أحد فنادق القاهرة الكبرى.

  وأشعل تامر حسني حفل حسن شاكوش؛ إذ غنى معه ورقص العديد من الأغاني وسط تفاعل كبير من الحضور، وقدم العديد من أبرز أغانيه في الحفل.

رسالة حمو بيكا لـ تامر حسني

وكان قد حرص مطرب المهرجانات حمو بيكا على توجيه رسالة خاصة للنجم تامر حسني، بعد لقائها في حفل زفاف حسن شاكوش.

حيث نشر بيكا صورة له رفقة تامرعبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وعلق عليها قائلًا: صورة مع صديقي وحبيبي ونجمي المفضل تامر حسني.. تامر حسني بالنسبالي مش مجرد مغني عادي، تامر ده شخصية ملهمة لأي شاب في جيلي، تامر قدر يحقق ويكسر أرقام كتير أوي في الفترة اللي فاتت.

حمو بيكا عن تامر حسني: لما سموه نجم الجيل مكنتش صدفة

وأضاف: لما سموه نجم الجيل مكنش صدفة لأنه هو فعلا بجد نجم الجيل، ونجمي المفضل في كل أعماله، سواء أغاني، ألحان، تمثيل، ألخ.. تامر حسني الشخصية المثالية لأي فنان وشاب في جيلنا في الوطن العربي كله.

ورد تامر حسني على منشور حمو بيكا وكتب: حبيبي يا بيكا يا غالي يابو قلب طيب مش بشكرك على كلامك قد ما بشكرك على احساسك اللي واصلني في كل حرف، ربنا يكرمك يا حموووو و تحقق كل اللي بتحلم بيه و تفرّح كل اهل بيتك و سلامي لكل متابعينك العسل.

تابع موقع تحيا مصر علي