عاجل
الجمعة 29 مارس 2024 الموافق 19 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رانيا يوسف: نادية الجندي كانت بتقوم محمد مختار عليا وعلى بناتي

رانيا يوسف
رانيا يوسف

كشفت الفنانة رانيا يوسف تفاصيل خطيرة عن علاقتها بطليقها محمد مختار وعلاقة نادية الجندي بها، وذلك في حوارها اليوم ببرنامج العرافة مع الإعلامية بسمة وهبة.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات رانيا يوسف في العرافة

تصريحات رانيا يوسف في العرافة

حيث قالت رانيا: كانت بتوقع بيني وبين جوزي، ومش هتكلم في تفاصيل، مينفعش يبقى فيه خلاف أو طلاق ويبقى فيه تقويم عليا وعلى بناتي.

وتابعت: أنا أتاذيت وعيالي أتاذوا.. محمد مختار محترم ولطيف وكويس، وماضية تعهد أني متكلمش في الحاجات دي بناء على اتفاق بيني وبين محمد مختار لمصلحة البنات، دلوقتي بيننا كلام بسيط، وعلاقته ببناته كنت أتمنى أنها تبقى أحسن، ودلوقتي بناتي تعبانين نفسيا وماديا.

رأي رانيا يوسف في الدرس كود لمهرجان القاهرة

وفي وقت سابق، كشفت الفنانة رانيا يوسف عن رأيها في تطبيق الدريس كود بالدورة الماضية من مهرجان القاهرة، وذلك خلال حوارها ببرنامج حبر سري مع الإعلامية أسما إبراهيم.

حيث قالت رانيا: دريس كود يعني لبس يليق بالمهرجان والبطانة غلطة وعدت، رانيا بقيت الهدف في أي مهرجان هتلبس ايه.. وكل الناس لبست كويس، وأنا مش ضد الفكرة، ومتهيأليش أنه يقصد أنه ممنوع حد يلبس مفتوح أو قصير وأكيد مش هنروح بعبايات، أنا أفورت في مرة وكانت غلطة.

أبرز تصريحات رانيا يوسف في كلام الناس

وعلى الصعيد الآخر، حلت الفنانة رانيا يوسف ضيفة على برنامج “كلام الناس”، الذي تقدمه الإعلامية ياسمين عز ويذاع على شاشة تلفزيون قناة mbc مصر، والتي صرحت خلاله تصريحات جريئة ومثيرة للجدل، ومن أبرز تصريحاتها:

  • الراجل بيخاف من إنك تكوني أنجح منه ومحبوبة عنه،  عايز يحس إنك محتاجاله مادية.
  • مبفوتش البصة اللي بتوجع وممكن أقلب الطرابيزة فوق دماغه ولو حصلت.
  • ممكن أسامح الراجل في النزوات اللي بدون مشاعر لو فيه بيت وأطفال ورصيد من الحب.
  • بنتي فوقتني في أول جوازة ليا وقالت لي  بقالك كتير مش بتضحكي.

 

تابع موقع تحيا مصر علي