عاجل
الجمعة 29 مارس 2024 الموافق 19 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

عميل البنك الاهلى المصرى يشكو من خطاب الرصيد: "فضيحة"

تحيا مصر

اشتكى عميل البنك الاهلى المصرى من خطاب الرصيد الذي يرسل على المكان، مشيرًا إلى أن الجميع يعلم رصيده، وغيرها من خدمات البنك الاهلى المصرى وإهمال خدمة العملاء له، وينشر تحيا مصر الشكوى المقدمة عن سوء خدمات البنك الاهلى المصرى.
 

 البنك الاهلى المصرى

وقال أحد عملاء البنك الاهلى المصرى في تعليق عبر صفحة المصرف الرسمية على موقع "فيسبوك"،: "كارت الفيزا تروح للموظف وتبوس ايده عشان ميبعتلكش خطاب البنك على البيت لأن فضيحة البواب بيعرف رصيدك، تروح تشتكي يقولك لايا فندم النظام كده او تخلي الخطاب على عنوان البنك".

وأضاف: بردو لازم نخصم العمولة حاولنا كتير ومفيش فايدة لحد ما اتعمل الاهلي فون ولانت اتبسط وقلت حاجة تشرح القلب وطريقة راقية وجميلة.. رحت أجدد البطاقه حاجة تقرف في التجديد وفي تحديث البيانات".
 

خدمة عملاء البنك الاهلى المصرى 

واستكمل: "المهم روحت استلم البطاقه الموظفة شافت إني ليه رصيد محترم (مينفعش تسيبني)قالت يافندم انت سايب فلوسك كده خسارة في حاجه جميلة انصحك تعملها بقولها من فضلك اديني البطاقة .قالت اتفضل اتفضل معايا اقسم بالله سابت المكتب والعملاء واخدتني الدور التاني (التأمين)النصباية الكبيرة .اتفضل يا أستاذ هنا في مشروع حلو ؟؟ سلمتني لموظفة تانية المهم درسوني في (معاش بكره) المبلغ120ألف جنيه يافندم هتستفيد بيه بعد سن الستين .ولو فكرت بس تلغيه هيتخصم منك سبع ألاف جنيه (تدبيسه)".

واختتم: "رسالة من عميل في البنك الأهلي المصري أكبر بنك في مصر.. شوفوا بنوك العالم شغالة إزاي وقلدوهم إحنا مش أقل منهم".
 

تابع موقع تحيا مصر علي