عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مواعيد برنامج حبر سري رمضان 2023

برنامج حبر سري _
برنامج حبر سري _ أرشيفية

مواعيد برنامج حبر سري رمضان 2023.. تنافس الإعلامية أسما إبراهيم على الساحة الفنية والإعلامية ببرنامجها حبر سري المذاع عبر شاشة قناة القاهرة والناس.

تحيا مصر يرصد مواعيد عرض برنامج حبر سري رمضان 2023.

برنامج حبر سري مع أسما إبراهيم

يُعرض برنامج حبر سري يوميًا في رمضان 2023  على شاشة القاهرة والناس في تمام الساعة 6:10 مساءً ويستضيف عدد من أبرز نجوم الفن والكورة في مصر.

مي عمر ضيفة حبر سري الليلة

وتستضيف الإعلامية أسما إبراهيم اليوم الفنانة مي عمر خلال الحلقة الخامسة من البرنامج في رابع أيام رمضان 2023، حيث تكشف عن عدد من الأسرار.


تصريحات محمد أنور في حبر سري

وحل الفنان محمد أنور ضيف على برنامج حبر سري في حلقة أمس السبت وقال: المعروض والمتاح ممكن مش اللي بأمل اعمله بس في دماغي خطة معينة ان في وقت قريب ابقى ببين اكتر امكانياتي.


وتابع: انا اللي بأخر ادوار البطولة والسينما هي التاريخ فـ عشان ادخلها نفسي ادخل من الباب الكبير اقدر من خلالها أكسب شعبية فيها.

وأضاف: حابب اشتغل مع اكبر قدر من نجوم السينما، اقدر احدد ايرادات بس مش لوحدي ودي ثقة في النفس.. مفيش حد بيحقق تاريخ حد وممكن اي حد يحقق نفس نجاح نجوم الكوميديا وهما بقوا كده من استمرارية كتير.

واستطرد محمد أنور، خلال حواره ببرنامج "حبر سري"، مع الإعلامية أسما إبراهيم، على قناة القاهرة والناس، أن حلقته في برنامج رامز جلال حققت نجاح كبير، قائلا: "ظهوري في مقلب رامز جلال هو مقالبه قائمة على كده، وفي حاجات كانت بتتقص من البرنامج".

وأردف: "ممكن أقول ندمت أني ظهرت في برنامج مقلب رامز جلال رغم أن حلقتي معاه نجحت نجاح كبير باعترافات القائمين على البرنامج أنها من أكثر الحلقات اللي عليها تفاعل كبير"، مؤكدا أنه كان بالفعل منبهر من فندام ولكن لم يكن يعرف تفاصيل عن المقلب.

واختتم محمد أنور حديثه قائلًا: لسه كلنا في مرحلة استكشاف وشايف ان كله بيحاول يجتهد ويوصل يبقى نجوم الكوميديا زي عادل إمام ومحمد سعد.

تابع موقع تحيا مصر علي