عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سعد الصغير ينفعل على شيخ العرافين ويترك البرنامج لهذا السبب

سعد الصغير
سعد الصغير

حل الفنان سعد الصغير ضيفًا على برنامج العرافة التي تقدمه الإعلامية بسمة وهبة، ويعرض عبر قناة المحور، وشهدت الحلقة العديد من المشادات الكلامية بسن سعد الغصير وبسمة وهبة وشيخ العرافين.

تحيا مصر يرصد لكم حلقة سعد الصغير في برنامج العرافة

وتحدث سعد الصغير عن بوسي، وهجومه عليها بسبب والدها وقال: قولت لـ بوسي هجيب شقة لأبوكي ومش هقول إني عملت كده وكأنك انتي اللي جبتيها بس هي رفضت.

سعد الصغير ينفعل على شيخ العرافين ويترك البرنامج 

وانفعل سعد الصغير على شيخ العرافين، وذلك بعد سؤاله عن أبنائه الثلاثة، والذي لم يعترف بهم سعد، وقال سعد قبل خروجه من الاستوديو: لو الموضوع اتعرف مش عايز البرنامج والموضوع ده مينفعش يتعرف. 

سعد الصغير يهاجم الراقصة شمس

وفي الحلقة ذاتها، هاجم الفنان سعد الصغير الراقصة شمس، كما كشف خلال برنامج العرافة أنه لم يتزوجها، كما كشف أنها هاربة خارج مصر بسبب الحكم عليها بالحبس 10 سنوات، وقال سعد الصغير في برنامج العرافة: أنا مينفعش اتجوز رقاصة، ومتجوزتش شمس في الحلال أو الحرام.

سعد الصغير: شمس مش بنت ناس وتطلع تثبت اني اتجوزتها

وأضاف سعد الصغير: أنا وقعت مع ناس ميعرفوش ربنا، شمس مش بنت ناس ونزلت الفيديو وأنا ببوس رجليها، وهي تطلع تثبت اني اتجوزتها، لو الورقة اتقطعت تجيب الشهود

كما كشف سعد الصغير أن شمس هاربة من حكم بالحبس 10 سنوت وأوضح: شمس خدت طفلة من دار أيتام وسافرت بيها والدار رفعت قضية عليها واتحكم عليها بـ 10 سنين سجن وهربانة بره البلد بسبب كده.

سعد الصغير: شمس بتطلع كل شوية تعملي قلق عشان تاخد مني فلوس

وتابع سعد: شمس كل شوية تعمل القلق ده وبدفعلها فلوس عشان تسكت وآخر مرة دفعتلها 600 دولار ودي حاجات بسيطة وقولتها تعالي انزلي مصر وأنا هخلي البنت باسمي لكن رفضت عشان تفضل تاخد مني فلوس.

كما قدم سعد لـ بسمة وهبة أوراق ثبت صحة كلامه، وهددته بسمة وهبة أنها إذا اثبتت أن الأوراق مزورة ستقوم بالإبلاغ عنه.

تابع موقع تحيا مصر علي