عاجل
الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بسمة وهبة بعد تأثرها بأغنية طمني عليك: بتأسف لولادي انهم شافوا دموعي بس أنا مفتقداهم

بسمة وهبة
بسمة وهبة

خرجت الإعلامية بسمة وهبة لـ توضح سبب بكائها في برنامجها الشهير “العرافة” على أغنية طمني عليك، الذي غناها لها الفنان محمد فؤاد خلال استضافته لها في حلقة اليوم ولاقت تفاعل كبير من قبل الجمهور.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير أول تعليق من بسمة وهبة بعد تأثرها بأغنية طمني عليك

بسمة وهبة توضح سبب تأثرها بأغنية طمني عليك

وقالت بسمة وهبة خلال فيديو عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي “فيسبوك”: “ولادي مش عايشين معايا من صغرهم وكل واحد في بلد .. زمان لما كنت بسمعها مكنتش بضعف كده لكن دلوقت أنا كبرت في السن وبقت مشاعري متستحملش حاجة .. بتأسف لـ أولادي أنهم شافوا دموعي بس الأغنية صعبة للي مفتقد بني أدم  .. زعلانه منك ومش مسامحاك يا محمد يا فؤاد”.

برنامج العرافة لـ بسمة وهبة

جدير بالذكر، أن برنامج العرافة يُعرض يوميًا على شاشة قناة المحور في تمام الساعة 6:15، وتستضيف خلاله الإعلامية بسمة وهبة عدد من ألمع نجوم الفن.

برنامج العرافة يُعد امتدادًا لبرامج بسمة وهبة الرمضانية والتي تعتمد على كشف أدق تفاصيل النجوم وأسرار في حياتهم الشخصية، مما يؤدي لصدمة كبيرة لدى الضيوف والمشاهدين، من المفاجآت التي تكشفها خلال الحوار وعن كيفية معرفتها بأدق تلك التفاصيل في الحياة الخاصة للضيوف.

كلمات أغنية طمني عليك

جدير بالذكر، أن كلمات أغنية طمني عليك، جاءت على النحو الأتي: “من يوم بعدك وانا قلبى مكسور وحزين محتار مش عارف الدنيا وخدانى لفين صعبان على قلبى فراقك طب هعمل ايه جوايا حنين علشانك ازاى اداريه طمنى عليك وقول فين الاقيك مشتاق لعنيك وبموت من شوقى ليك وازاى انا تعيش لو مش وياك مش قادر انساك ايامى بقيت من غيرك ماليها الويل بتعذب كل ما ييجى عليا الليل وبروح على صورتك اخدها ف حضنى وانام اهى حاجه وبتصبرنى على الايام دايما روحك حوليا وف كل مكان بتهون يا ما عليا سنين حرمان طمنى عليك وقول فين الاقيك مشتاق لعنيك وبموت من شوقى ليك وازاى انا اعيش لو مش وياك مش قادر انساك”.

تابع موقع تحيا مصر علي