عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ياسمين رئيس: فيلم فتاة المصنع عمل نجوميتي وأحب اشتغل مع هادي الباجوري لأنه شاطر

ياسمين رئيس
ياسمين رئيس

تحدثت الفنانة ياسمين رئيس عن طليقها هادي الباجوري، وإمكانية أن يجتمعا في عمل فني، كما تحدثت عن فيلم أنا لحبيبي وكواليس العمل.

تحيا مصر يرصد لكم تصريحات ياسمين رئيس

وقالت ياسمين رئيس في برنامج حبر سري والتي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم ويعرض عبر قناة القاهرة والناس: ممكن اسيب راجل بحبه عشان جرح كرامتي واي ست راجل هيجرح كرمتها لازم يمشي.

وتحدثت ياسمين رئيس عن فيلم لص بغداد وقالت: كنت خايفة اعمل لص بغداد لأنه كوميدي، وأنا اقدر أعمل فيلم كوميدي يكون من بطولتي.

ياسمين رئيس: لو جالي فيلم من إخراج هادي الباجوري هقرأ الاسكربت وهسالهم هتدفعوا كام

وكشفت ياسمين رئيس عن إمكانية العمل مع طليقها هادي الباجوري وقالت: لو جالي فيلم من إخراج هادي الباجوري هقرأ الاسكربت وهسالهم هتدفعوا كام، وأنا احب اشتغل دور حلو مع مخرج شاطر وأنا عارفة أن  هادي بيعمل افلام حلوة.

زكشفت عن كواليس فيلم أنا لحبيبي وقالت: أنا لحبيبي من 2014 واتغيرت شركات الانتاج وصورناه من قبل الكورونا 2019 ولما الكورونا جت وقفنا تصوير.

وتابعت: الحاجات اللي اشتغلها مع هادي قليلة وفيلم فتاة المصنع أول فيلم اترشحت فيه وخد جوايز من كذا مهرجان.

ياسمين رئيس: فيلم فتاة المصنع عمل نجوميتي

كما تحدثت عن فيلم فتاة المصنع وقالت: فيلم فتاة المصنع كان مع محمد خان وكنت بسعى اني اشتغل معاه وهو ساعدني واداني بطولة في بدايتي وهو عمل نجوميتي والدور مكنش سهل والتجربة كانت بتخدمني. 

تصريحات ياسمين رئيس

وكانت قد قالت ياسمين رئيس في الجزء الأول من  برنامج حبر سري والتي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم: لو في مخرج مش بحبه مش هشتغل معاه حتى لو الدور حلو وعاجبني.

وكشفت ياسمين رئيس عن موقف تعرضت للظلم من خلاله وقالت: اتظلمت قبل كده ومرة وأنا صغيرة كان أخويا عمل مشكلة وبابا قال لو متكلمتوش انتوا الاتنين هتتعاقبوا والحل اني افتن عن اخويا أو اتعاقب وقررت اتعاقب ومفتنش على أخويا وحسيت بالظلم.

ياسمين رئيس تكشف سبب عدم ظهور نجلها على السوشيال ميديا

كما كشفت ياسمين عن سبب رفضها ظهور نجلها على السوشيال ميديا وقالت: رفض ظهور ابني في أي عمل فني لأنه مش بيحب وأنا بشوف أن الزمن اختلف عن زمان لأن الناس بتكتب تعليقات مش كويسة مش هستحملوها وأنا بحافظ عليهم وهو مش بيحب خالص، أنا سيباله حرية الاختيار وهو مش بيحب السوشيال ميديا وأنا فرضت عليه وقالي مش معنى انك تبقى ممثلة ابقى أنا ممثل أنا مش حابب اطلع على المسرح ولا اطلع ممثل.

تابع موقع تحيا مصر علي