عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

اليوم.. رضوى الشربيني في ضيافة منى عبد الوهاب ببرنامج أنا والقناع

رضوى الشربيني - منى
رضوى الشربيني - منى عبد الوهاب

تحل المذيعة رضوى الشربيني ضيفة على برنامج أنا والقناع، الذي تقدمه الإعلامية منى عبد الوهاب عبر شاشة تلفزيون قناة الحياة في تمام الساعة السادسة والنصف مساءً.

تحيا مصر يرصد تفاصيل حلول رضوى الشربيني في ضيافة برنامج أنا والقناع

رضوى الشربيني تعلق على سجود زوجة حسن شاكوش في الفرح

وفي وقت سابق، حرصت المذيعة رضوى الشربيني التعليق على سجود زوجة حسن شاكوش في حفل زفافهما، الذي أقيم بأحد الفنادق الكبرى في القاهرة، بحضور عدد كبير من نجوم ونجمات الوسط الفني.

حيث قالت رضوى خلال حلقتها اليوم ببرنامج هي وبس: حركة أوفر جدًا بصراحة واللي بيسجدوا هما الرجالة وبتكون في ماتشات الكورة.. احنا أخرنا نشوف العرايس تبوس ايد أو كتف جوزها أو تحضنه حتى، لكن أنها تسجدله !! مشوفتهاش قبل كده.

وتابعت الشربيني: ازاي واحدة هانم، ست، ليدي تنزل على ركبها ومن ركبها على الأرض وقدام الناس وبفستان الفرح !! ميصحش كده وبنبهكوا عشان الموضوع ميبقاش تريند ونلاقي كل واحدة نزله تسجد للمتجوزاه.. أنا أسجد لربنا على جوزي في أوضة نومي مش وسط الناس كلها.

رضوى الشربيني تعلق على عودة حسام حبيب لشيرين

وعلى الصعيد الآخر، تحدثت المذيعة رضوى الشربيني عن الجدل الذي أثير مؤخراً بسبب عودة الفنانة شيرين عبد الوهاب إلى عصمة طليقها الفنان حسام حبيب، وذلك في حلقة اليوم من برنامجها "هي وبس" الذي يذاع على شاشة تلفزيون قناة "سي بي سي سفرة".

حيث قالت رضوى الشربيني: "إزاي تقولوا على شيرين عبد الوهاب معندهاش كرامة"، ودافعت عن حسام حبيب.. حد يقولي غلط في ايه؟.. أخو شيرين هو اللي قال تصريحات مش كويسة في حق أخته، وكان في حد من مصلحته أن تكون نفسية شيرين مش كويسة".

وعن عودة شيرين لحسام حبيب، قالت رضوى الشربيني: "أحنا مالنا مترجعلوا لبعض اللي بيشيل قربة مخرومة بتخر على دماغه أحنا أيه مشكلتنا أن شيرين وحسام يسيبوا أو يرجعوا لبعض.. تاريخ حسام حبيب ومداخلاته الهاتفية لم يقول كلمة سيئة في حق شيرين".

تابع موقع تحيا مصر علي