عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

غادة عبد الرازق: النجم المفروض ميبقاش متداول لكل الناس ومعرفش يعني ايه تريند

غادة عبد الرازق
غادة عبد الرازق

حرصت الفنانة غادة عبد الرازق على كشف علاقتها بالسوشيال ميديا وحقيقة تعمدها تصدر التريند في الأونة الأخيرة، مشيرة إلى أن معظم الأشياء المتداولة على صفحاتها بمواقع التواصل الإجتماعي المختلفة ينشرها الأدمن الخاص بها وليس هي.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير علاقة غادة عبد الرازق بالسوشيال ميديا

غادة عبد الرازق: النجم المفروض ميظهرش كتير ويبقى متداول لكل الناس

وقالت غادة عبد الرازق خلال لقائها ببرنامج et بالعربي: “النجم المفروض ميظهرش كتير وميبقاش متداول لكل الناس، أنا اتربيت على الفكرة ده، غير اني مبحبش الظهور ومعرفش يعني ايه تريند وأي حاجة بنزلها على السوشيال معظمها من الناس اللي ماسكة الصفحة مش مني وأنا بس بنزل حاجات بسيطة”.

غادة عبد الرازق تتألق في تلت التلاتة

هذا وتألقت الفنانة غادة عبد الرازق في الموسم الرمضاني المنقضي بـ مسلسل “تلت التلاتة”، الذي عرض في النصف الثاني من الموسم ودارت أحداثه في 15 حلقة فقط، وتفاعل معه الجمهور في أول يوم من عرضه.

ويعرض مسلسل تلت التلاتة من بطولة غادة عبد الرازق إلى جانب مصطفى درويش، ليلى أحمد زاهر، محمد القس، صلاح عبدالله أحمد مجدي، مي سليم محمد القس وعدد آخر من الفنانين، وهو من تأليف هبة الحسيني، وإخراج حسن صالح، وتم عرضه على شاشة قناة النهار.

وتحدث ليلى عن المسلسل فقالت: “مسلسل تلت التلاتة اخترته من سنتين وقعدت سنة ونص عليه كتابة وكان 30 حلقة لكن حصل مشاكل إنتاجية فكان هيتكلف كتير، فانسحبت، وعدت للعمل مرة أخرى، فتوصلنا إلى تصوير العمل في 15 حلقة، قلت للشركة المنتجة خلوا تلت التلاتة أخر 15 عشان العمل يكون متحضر بشكل كبير، والعمل ضغط عليا نفسيًا بشكل كبير، وليلى أحمد زاهر كانت مرشحة للدور في مسلسل تلت التلاتة، وحتى رغم الخلافات مع أحمد زاهر، ليلى ستكون الفتاة المرشحة للدور وفي مسلسل تلت التلاتة”.

غادة عبد الرازق تثير الجدل بتصريحاتها عن صوم رمضان

من ناحية أخرى، أثارت غادة عبد الرازق الجدل بسبب تصريحاتها عن صوم رمضان، حيث قالت: “لما بيكون عندي تصوير مش بصوم لأني مش بقدر، خاصة أني باخد أدوية ومناعتي ضعيفة وممكن أشتغل من سبعة الصبح لحد 1 أو 2 الصبح، ولو مش عندي تصوير بعمل زي كل الناس وبصوم الحمد لله، وإحنا مش جايين من كوكب تاني بعمل زي الناس في كل بيت مصري”.

 

تابع موقع تحيا مصر علي