عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هبة الأباصيري عن شيرين عبد الوهاب: مغلطتش وهتفضل نجمة كبيرة غصب الكارهين

هبة الأباصيري
هبة الأباصيري

حرصت المذيعة هبة الأباصيري على دعم الفنانة شيرين عبد الوهاب بعد تعرضها لموجة من السخرية عقب انتهاء حفلتها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات هبة الأباصيري عبر فيسبوك

دعم هبة الأباصيري لشيرين عبد الوهاب

وكتبت الأباصيري: مالها شيرين امبارح يا ولاد !!؟؟، كانت لابسه لبس مش عاجبكم !! براحتها وبعدين لا هو شاذ عن الأخلاق ولا التقاليد !! يبقى براحتها كمان مرة.

وتابعت: بيقولوا هزرت وطلعت لسانها عالمسرح !! براحتها برضه، ومحدش متضرر، ادي فنانة على مسرح وهزرت بعفويتها المعتادة من يوم ما طلعت وعرفناها وحبيناها، ما هياش مثلا بتهزر في حرم الجامعة ولا دار عبادة أو أي مكان له قدسيته ولا يجوز فيه الهزار مثلا !! دي حفلة ترفيهية وهي لم تخرج عن حدود اللياقة والأدب كإنسانة.

هبة الأباصيري: مش عاجبك شيرين متتابعهاش

واضافت: اتكعبلت وقعت عالمسرح!؟ الله !!! ما يا ما نجوم وفنانين وقعوا على خشبة المسرح في العالم كله !! بشر و اتكعبل!!! إيه العجيب في كده !!.

واستطردت: المرة دي بقى الست مغلطتش ولا دخّلت الناس في حياتها الخاصة وبيتها، ولا نطقت، وهتفضل شيرين نجمة كبيرة لها جمهورها ومحبوبة وعندها كاريزما وقبول غصب عن الكارهين ومهما عدت بمصاعب، إلا أن يشاء الله أمراً، كان مفعولاً.

واختتمت: مش عاجبك شيرين ، متتابعهاش، مش عاجبك كلامي، كأنك مشوفتوش، ارحموا من في الأرض يرحمكم من في السماء.

مدير أعمال شيرين عبد الوهاب يكشف عن حالتها الصحية

وسبق وأن طمئن إيهاب صالح مدير أعمال النجمة شيرين عبد الوهاب، جمهورها  على حالتها الصحية بعدما سقطت على مسرح حفلها بدبي أمس الجمعة.

وغرد إيهاب صالح مدير أعمال شيرين عبد الوهاب عبر حسابه الرسمي بموقع التدوينات القصيرة تويتر: جمهور شيرين أنا دايمًا عارف أنكم سند وضهر ليها.. بس عمري ما كنت أتخيل أنكم بالحجم والعظمة دي بجد ما شاء الله.. عايز أطمنكم إن شيرين بخير.. وخرجت من المستشفى بعد شوية فحوصات وإشاعات على رجليها.. بعد ما تحاملت على نفسها عشان تكمل الحفل بنجاح.. شكرًا بجد على كل الحب والدعم ده.

تابع موقع تحيا مصر علي