عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ياسمين عز توجه رسالة غامضة: بحب أوي المسترجلة خطافة الأزواج في السر

ياسمين عز
ياسمين عز

وجهت الإعلامية ياسمين عز رسالة غامضة، وذلك في ستوري نشرتها عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

تحيا مصر يرصد لكم رسالة ياسمين عز

وكتبت ياسمين عز في ستوري: بحب أوي الدعسوقة، التي لا تتصرف كـ عبدة أو مملوكة، على الأقل كان ليهم سعر في سوق عكاظ، بل تتصرف برخص كـ خرابة بيوت أو ببلاش كـ خطافة أزواج في السن.

ياسمين عز: بحب أوي المسترجلة

وتابعت ياسمين عز:  بحب أوي المسترجلة، اللي على راسها بطحة وعايزة تستخدم كلمة مظلوم كصفة، في حين أن استخدامها وإعرابها، كـ اسم أحلى وأوقع، تقل الاسم بيخوف.

واستكملت ياسمين عز: بكرة الحصة الجاية عندنا مجموعة من الأسماء هنعرفها، كلنا مع بعض، غدًا قصائد شتوية وجرائد صيفية.

ياسمين عز على انستجرام

تصريحات ياسمين عز

وفي وقت سابق كانت ياسمين عز قد كتبت رسالة عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك وقالت: ويحك يا دعسوقة.. كرامة إيه يا أم كرامة بلاستيك اطرافها مطاط، تمط وتنكمش حسب المصلحة والظروف المحيطة مدام بليز كرامتك وقعت منك اخر مرة هناك، ابعتي عبد مظلوم من عندك يجيبها قبل ما تسيح فالشمس، واحكيلنا بالمرة قواعد بيات المراة الأربعون برة بيت الزوج من غير اذنه.

ياسمين عز: شطبتي محتوى وبقيتي مملة، حتى في تلقيحك مملة زيرو 

وأضافت: سلينا كدة في الإجازة لإنك شطبتي محتوى  وبقيتي مملة، حتى في تلقيحك مملة زيرو محتوي زيرو أنوثة، بس الأمانة استرجال ليڤل الوحش، ده أنا مش بس أدوس ععلى الفساتين الماركات  دة أنا ادوس على اي حد علشان خاطر الفرعون الصغير الكبير بعمل دة فالحياة العادية وبقوله في العلن، انما بقي لما يكون في خرابة بيوت بتبوس الجذم فالسر وتعمل فيلم مظلوم وتطلع في العلن تحكيلنا مأساة المرأة الاغريقية.

وكشفت: كدة انتي محتاجة علاج يا مدام روحي اتعالجي يا مدام  في تشوهات نفسية وشياط وغيرة ويأس بدأ يتجلى ويتفشى ويترعرع في الأنحاء.

واسطردت: وبلاش نشغل أسطوانة المراة الحديدية علشان  المرأة  نفسها لو عرفت انتي إيه هيجيلها صدمة دماغية حضارية، وبقولك يا كابتن جربي حطي اسمي تاني في تلميحات أو تلقيحات علشان هنتفرج كلنا وقتها أنا هدوس على ايه تاني غير الماركات، واهو بالمرة نحكي الحكايات، ونسلي الناس في الإجازات.

 

تابع موقع تحيا مصر علي