عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين عبد الوهاب تتغزل في حسام حبيب: ضهري وحبيبي وأهلي كلهم

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب _ أرشيفية

تغزلت النجمة المصرية شيرين عبد الوهاب في زوجها الفنان حسام حبيب، وذلك خلال لقائها مع برنامج et بالعربي على هامش إحيائها حفل روائع الموجي بالرياض.

تحيا مصر يرصد تغزل شيرين عبد الوهاب في زوجها حسام حبيب. 

شيرين عبد الوهاب توجه رسالة رومانسيه لزوجها حسام حبيب 

وقالت شيرين عبد الوهاب: بقول لحسام ربنا يخليك ليا وتفضل جمبي كده على طول.. سندي وضهري وحبيبي وكل الناس ليا.. هو أهلي كلهم.

تصريحات شيرين عبد الوهاب مع عمرو أديب 

من جانبه، قالت شيرين عبد الوهاب خلال لقائها بالإعلامي عمرو أديب على هامش حفلها الغنائي في الرياض: “محمد الموجي رائع وقدم جميع الأغاني بداية من القوية للخفيفة، اللي عملها لـ عبد الحيلم حافظ واللي عملها لـ أم كلثوم ونجاة”.

وتابعت شيرين عبد الوهاب حديثها: “وحشني شغلي جدا والفن جوايا وان شاءالله اقدم حاجات كتير الفترة الجاية،  الفنان مبيغيرش واللي بيغير من زميله ده مريض”.

وأضافت شيرين عبد الوهاب أن تسعد بالسماع للأغاني القديمة خاصة عندما تطبخ، مضيفة: “بعرف اطبخ ومفيش ست بيت مبتطبخش”، ليمازحها عمرو أديب، قائلا: “بقيتي ست بيت خلاص؟”.

سبب غياب شيرين عبد الوهاب عن الساحة الفنية

تحدثت شيرين عبد الوهاب عن سبب غيابها طوال هذه الفترة، فقالت: "أنا كنت معزولة تمامًا والسوشيال ميديا بتاعتي اتاخدت مني، واحد اسمه محمد الشاعر حصل نصباية كبيرة وخد السوشيال ميديا بتاعتي، وأنا برفع عليه قضية وبرجعها إن شاء الله، وكل حاجة هتعرفوها مني".

واكدت شيرين عبد الوهاب أنها لازالت تعمل على إصدار فيلم عن قصة حياتها، موضحة: بكتب فيلم عن حياتي وهيكون في بنت هتعمل دوري، وأنا صغيرة، ومينفعش بنت من بناتي لأنهم بقوا أطول مني، انا بنتي مريم عازفة ماهرة، لكن مبتحبش الشهرة وهي صح.

تابع موقع تحيا مصر علي