عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مفيدة شيحة تعلق على أزمة حسن شاكوش وزوجته: اللهم لا شماته بس ياريت نتعلم من الدرس

مفيدة شيحة وزوجة
مفيدة شيحة وزوجة حسن شاكوش

علقت الإعلامية مفيدة شيحة على أزمة حسن شاكوش وزوجته ريم طارق، وذلك بعد تصدر اسم الثنائي في الساعات الأخيرة الماضية.

تحيا مصر يرصد لكم تعليق مفيدة شيحة على أزمة حسن شاكوش وزوجته

وقالت مفيدة شيحة خلال برنامجها الستات الذييعرض عبر قناة النهار: أنا مش بشمت في حد، ومحتاجين نعرف الغلط فين ونفهم علشان نتعلم.

مفيدة شيحة: موضوع حسن شاكوش وزوجته يعلمنا درس

وتابعت: موضوع أزمة زوجة حسن شاكوش، وحركة سجودها في الفرح شكر لله عز وجل على زواجها من شاكوش، والأزمة الحالية بينهما تعلمنا الدرس.

وأوضحت أن الدرس المستفاد لكل بنت تتزوج أنه من المفترض مع بداية الزواج وضع قواعد الحياة الجديدة، مشيرة إلى أن الزواج بداية حياة وليس نهاية حياة.

مفيدة شيحة: بلاش ندلدق مشاعرنا عشان بناخد على قفانا

واستكملت: الصورة تعلمنا درس اننا داخلين حياة جديدة مع شخص جديد واتجوزتي وبتحبيه القصة بدأت من فرحك ولما تدخلي حطي قوانين وأسلوب معالمة بلاش ندلدق الحياة حب وغرام عشان بعدها بناخد على قفانا، والجواز بداية حياة مش نهاية.

خلاف حسن شاكوش وزوجته

وسبق وأن حررت زوجة المطرب حسن شاكوش محضرا ضده داخل قسم شرطة أول أكتوبر، حيث اتهمته بسرقة مشغولاتها الذهبية وطردها من المنزل، وكان بلاغ ورد لضباط مباحث قسم شرطة أول أكتوبر من ربة منزل تتهم زوجها حسن شاكوش المطرب، بالاستيلاء على أموالها وسرقة ذهبها وإيصال أمانة مؤخر الصداق، وطردها من المنزل وتهديدها بالطلاق.

وخرج مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش للرد على ما تم تداوله في الساعات القليلة الماضية بشأن خلافه مع زوجته ريم طارق، وكتب حسن شاكوش عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: «مساء الفل عليكم جميعا يمكن القصه دايما ناقصة والبيوت فيها اسرار واحنا بنخاف علي بنات الناس واتربينا علي كده وحق الرد بيقول ان دي لسة مراتي ميصحش اتكلم عنها حتى لو حصل ايه يمكن اهل بيتي وفريق عملي واقرب الناس ليا أتاذوا من الحوار ده بس بما انها شاركت جمهوري بشئ جارح بالشكل ده كل اللي اقدر اقولوا الحمد الله علي نعمة السكوت والعقل وقت المشكلة الحمد الله على كل شئ.

تابع موقع تحيا مصر علي