عاجل
الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حاطط إيده.. رد فعل مفاجأة لفتاة تحرش بها شاب في الميكروباص؟

تحيا مصر

واقعة تحرش تعرضت لها فتاة داخل سيارة ميكروباص، إلا أنها في بداية الأمر لم تكن على دراية وما أن شعرت بملامسة يد المتهم لجسدها حتى قامت فجأة بتسديد لكمة قوية له في منتصف وجهه حتى نزف سريعا الدماء.

تفاصيل تحرش شاب بـ فتاة داخل ميكروباص

سردت فتاة الميكروباص، واقعة تحرش شخص بها كاملة، حيث تبين أنه قام بافعاله المشينة خلال عودتها إلى المنزل داخل سيارة ميكروباص وما أن قامت بلكمه في منتصف وجهه، حتى فر هاربا من الميكروباص.

وقالت الفتاة التي تدعى إسراء ع «النهاردة وأنا مروحة وكالعادة راكبه الباص لسوء الحظ في واحد في الكرسي اللي ورايا، وكالعادة أنا كنت حاطة الإيربود - سماعات الأذن البلوتوث - في اذنب عشان أفصل من اللي حواليا، ولكن وأنا بشيلها من وداني لقيت كارثة».

الفتاة تسرد ما حدث لها

فتاة تروى واقع تحرش في الميكروباص

تابعت الفتاة صاحبة واقعة تحرش الميكروباص: قربت على بيتنا فخلعت الإيربود من وداني، اتفاجئ بقى بأخينا اللي قاعد ده حاطط إيده على رجلي من الجنب وحقيقي من كتر ما إيدو خفيفة زي الحرامية أنا مكنتش حاسة.

وأكملت فتاة الميكروباص قائلة عبر صفحتها على منصة التواصل الإجتماعي «بجد أنا مبسوطة أوي إنك هتدخل البيت على أهلك النهاردة وفي بنت مروقاك وأتمنى اللي عملته فيك النهاردة يبقى عبره»، وأرفقت صورة بها يديها ملطخة بالدماء.

يد الفتاة

فتاة: مبسوطة إنك هتروح لأهلك وأنا مروقاك

وتابعت الفتاة، كان نفسي أصور الراجل ده بجد بس للأسف خد البوكس مني ونزل يجري من الميكروباص وملحقنهوش، ورسالة حبيت أوصلها لكل بنت طول ما أنتي صاحبة حق أوعى تخافي من أي حاجة وربنا يسترها علينا كلنا.

وأختتمت فتاة واقعة تحرش الميكروباص قائلة: كل الناس اللي بتسأل هل ده سلاح ولا لاء، أولا ده لايندرج تحت مسمى سلاح لأنه ببساطة خاتم عادي ومش حاد خالص، أنا بلبسه إكسسوار عادي بس أنا مدربة وبلعب بوكس فا في حاجة إسمها نقاط ضعف في الإنسان وبكل بساطة أنا ضربته في مناخيره وده كان سبب النزيف من الخاتم خالص.

تابع موقع تحيا مصر علي