عاجل
الجمعة 19 أبريل 2024 الموافق 10 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

إيمان العاصي: أنا غيورة جدا ومبثقش في الرجالة وبنتي مش عايزاني اتجوز وبس لو قلبي دق هقنعها

إيمان العاصي
إيمان العاصي

كشفت الفنانة إيمان العاصي عن نيتها في الزواج، مشيرة إلى أنها معقدة من الرجال ولا تثق بهم، ولكن في الوقت الذي يأتي لها فرصة من الممكن أن توافق.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات إيمان العاصي عن الزواج

إيمان العاصي: بنتي مش عايزاني اتجوز بس لو قلبي دق هقنعها

وقالت إيمان العاصي خلال لقاءها ببرنامج ET بالعربي: "مشكلتي في الحب إني غيورة جدًا.. ومبثقش أوي في الراجل، وبما إني سينجل ماما بشوف حاجات مخيفة في العلاقات وبتخض، خليني أحب في ريتاج بنتي وهي تحب فيا وخلاص، وريتاج مش عايزاني أتجوز، ولكن لما ييجي صاحب النصيب هقنعها، ويوم ما قلبي يدق أكيد هقنعها.

وتابعت: “لو جالي حد مناسب في سنة 2023 وقالي سيبي الفن هرفض، حتى لو حبيته".

إيمان العاصي تكشف سبب دخولها مجال التمثيل

وسبق وتحدثت إيمان العاصي عن سبب دخولها مجال التمثيل، فقالت: عمري ما اشتغلت موديل وصاحبتي عملت فوتوشوت وهي بتشتغل موديل وكنت سايبة خطيبي ومكتئبة وقولتلها عايزة أتصور، عملت حركة دلال في جعفر العمدة مع خطيبي وأنا في الجامعة واتصورت صور لذيذة جدًا والمصور قال هيحط صورتي كفر مجلات.

وأضافت: كلمني المخرج خالد بهجت قالي احنا عايزينك في المسلسل وتطلعي بنت راغدة وافقت وقولت الحركة دي هتجيب أجل خطيبي ودخلت التمثيل عشان أضايقه،  نور الشريف كل اللي قالهولي واللي قاله لجيلي اتحقق وقالي مش هتعرفي تمشي في الشارع بعد مسلسل حضرة المتهم أبي.

إيمان العاصي تتألق في جعفر العمدة

من ناحية أخرى، تألقت إيمان العاصي في مسلسل جعفر العمدة، الذي عرض ضمن سباق مسلسلات رمضان 2023، وذلك إلى جانب النجوم محمد رمضان، هالة صدقي، زينة، مي كساب، منة فضالي، أحمد داش، أحمد عبد الله، منذر ريحانة، طارق النهري، عصام السقا، دعاء حكم، سلوى عثمان، مجدي بدر، وغيرهم من الفنانين، وذلك بجانب ظهور خاص للفنان بيومي فؤاد الذي ظهر بشخصية والد الفنانة زينة، والمسلسل من تأليف وإخراج محمد سامي، وغناء الرباعيات للمطرب أحمد سعد.

تابع موقع تحيا مصر علي