عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بسمة بوسيل تتخطى أزمتها مع تامر حسني بأداء التمارين الرياضية والحفاظ على رشاقتها| صور

بسمة بوسيل طليقة
بسمة بوسيل طليقة تامر حسني

بدأت بسمة بوسيل طليقة الفنان تامر حسني في تخطي الأزمة بينها وبين تامر حسني والصراع القائم بينها وبين مديرة السوشيال ميديا الخاصة به وهي هالة عمر، وذلك بطريقة مختلفة وخاصة.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تخطي بسمة بوسيل أزمتها مع تامر حسني

بسمة بوسيل تؤدي التمارين الرياضية

وشاركت بسمة بوسيل الجمهور عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام فيديو أثناء تأديتها بعض التمارين الرياضية في الجيم للحفاظ على رشاقتها وتخطيها الأزمة بينها وبين طليقها.

لا يتوفر وصف.
بسمة بوسيل في الجيم
لا يتوفر وصف.
بسمة بوسيل في الجيم

أزمة تامر حسني وبسمة بوسيل

ونشبت الأزمة بين تامر حسني وبسمة بوسيل بعد احياء الأول حفل زفاف مديرة أعماله هالة عمر وإشادته بها على حسابه بمواقع التواصل الإجتماعي المختلفة، ليتفاجئ الجمهور بتعليق بوسيل وهي تقول: “حسبي الله ونعم الوكيل يا هالة”، وبعدها أوضحت بأنها السبب في الخراب بنها وبين تامر حسن وهدم حياة أولادها.

وحرص تامر حسني الرد على بسمة بوسيل باستمرار نشر صوره من حفل زفاف هالة عمر، كما شارك مجموعة أغاني له عبر خاصية ستوري بموقع انستجرام متنوعة بين الحزين والرومانسي، وتفاعل الجمهور معها عبر مواقع التواصل الإجتماعي ساخرين من رد فعل تامر حسني.

تامر حسني ومديرة أعماله

 جدير بالذكر، أنه تحدث تامر حسني عن علاقته بـ هالة عمر مديرة أعماله، فقال: "هاله عمر عرفتها كانت بنت من الفانز صغيره و من المقاتلين و المدافعين عن تامر على الانترنت و من كتر دفاعها عني لفتت نظري و مره رديت عليها شكرتها، عرضت عليها تشتغل معايا و هي في السن ده مصدقتش طبعاً و من ساعتها و هي اللي ماسكه كل شغل الميديا الطفله الشاطره اللي كبرت دلوقتي قدامكم هاله عمر، وعريسها طلب ايديها مني عشان والدها و والدتها توفاهم الله. في سنه واحده رحمهم الله ياريت نفتكرهم و نهديلهم ثواب الدعاء و الفاتحه، ومن اللحظه دي اتحولت هاله لبنتي الكبيره بجد اللي بتتجوز دلوقتي قدامي و بسلمها لعريسها بنفسي و بغني في فرحها ، معرفتش ارد على كلامك عني في الفرح يا هاله رديت دلوقتي هنا ربنا يكرمك و يسعدك مع جوزك الجميل المحترم اللي هيكون ضهرك و سندك و يكمل معاكي مشوار حياتك مع اولادكم الجُمال بإذن الله .

تابع موقع تحيا مصر علي