عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

قبل أن تضع مولودها.. انفصال جوري بكر عن زوجها

جوري بكر - زوجها
جوري بكر - زوجها السابق

أعلنت الفنانة جوري بكر انفصالها عن زوجها، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل انفصال جوري بكر عن زوجها

وكتبت جوري خلال خاصية استوري: وجعل بينكم مودة ورحمة، تم الانفصال بيني وبين الراجل المحترم زوجي، وبتمناله كل خير، أرجوكم مش عايزة حد يتواصل معايا في أي تفاصيل لأني مش هرد على أي مكالمات شكرا.

شكوى جوري بكر بسبب إنستجرام

وسبق وأن أعربت الفنانة جوري بكر عن استيائها من بعض الرسائل التي تصل إليها من الجمهور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت جوري بكر عبر خاصية استوري: بخاف أفتح رسايل الانستجرام عندي، اللي عايز مساعدة 3000 ج ومصور نفسه ماسك تليفون بـ 25 ألف، واللي نفسها في تلاجة أنا أصلا مشتريهاش، بجد ازاي كدا، ايه كمية الاستفزاز والجرأة اللي عندكم دي، أنزلوا اشتغلوا واتعبوا وانجحوا، وياريت متغرموش أهلكم عشان حضرتك تشوف نفسك وتمسك موبيل جديد.

وداد في جعفر العمدة

وعلى صعيد آخر، تحدثت الفنانة جوري بكر عن تفاصيل شخصيتها في مسلسل جعفر العمدة، الذي عرض خلال شهر رمضان الماضي 2023.

وقالت: محمد سامي طلع من جوايا حاجات عمر ما كنت أتوقع أني أعملها أن أبقى بنت شعبية، بس الحمد لله أديتها باتقان كويس، ومتوقعتش النجاح لشخصية وداد.

وتابعت: الورق جالي قبل يوم التصوير بيوم واحد، أستاذ محمد سامي كلمني الساعة 12 بليل، والمفروض كانت هيدي كرم مكاني في الدور واعتذرت لأسباب خاصة، وأول لما قرأت الورق قلقت، وهي وداد صعبة وحربوءة ووحشة.

حديث جوري بكر عن حملها

ومن ناحية أخرى، كشفت الفنانة جوري بكر عن حملها أثناء تصوير مسلسل جعفر العمدة، الذي عرض في الموسم الرمضاني 2023 من بطولة النجم محمد رمضان.

وقالت جوري خلال تصريحات تلفزيونية لها: مكنتش عايزة أقول لحد في المسلسل بسبب المشاهد الصعبة وكنت خايفة يحصل حاجة أو يخافوا ويرفضوا أكمل التصوير وقولت هتحمل كل حاجة عشان أنجح.

تابع موقع تحيا مصر علي