عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مصطفى قمر عن انضمام بشرى لفريق العمل: أهلًا بيكي في أولاد حريم كريم

بشرى ومصطفى قمر _
بشرى ومصطفى قمر _ أرشيفية

أعلن الفنان المصري مصطفي قمر انضمام الفنانة بشري لفريق عمل فيلم أولاد حريم كريم، وذلك بعدما حقق الجزء الأول منه نجاح واسع.

تحيا مصر يرصد انضمام بشرى لفيلم أولاد حريم كريم.

بشرى في أولاد حريم كريم 

ونشر مصطفى قمر صور لهم عبر صفحته الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام، وعلق عليها قائلًا: "اهلا بيكي يابشري في اولاد حريم كريم".

أبطال فيلم أولاد حريم كريم 

فيلم "أولاد حريم كريم" بطولة مصطفى قمر، داليا البحيرى، بسمة، علا غانم، خالد سرحان ومن الأبطال الجدد بشرى، عمرو عبد الجليل، تيام مصطفى قمر، رنا ئيس، هنا داود، يوسف عمر، كريم محمد كريم، فؤاد محسن، ساندى مراد ومن تأليف زينب عزيز وإخراج على ادريس.

وقالت بشرى: أنا بيضحكني جدا الناس اللي هي بتتكهن وبتتوقع حاجات وهما لسه ماشفوفش الفيلم، أولًا فيه شخوص رحلت عن عالمنا فبالتالي هو ملوش دور لأنه مش عايش، وفيه شخوص الدراما بعد 18 سنة، والزمن أتغير وحال الناس اتغير طبيعي حال الدراما والقصة كمان تاخد منحة مختلفة، في الأحداث الجديدة، يعني مينفعش حد توفى نصحيه مش هينفع.

وتابعت: لما بيبقى المنتج زميل أو ممثل أو فنان بيبقى حاسس أكتر بزمايله وبيبقى هما كمان عندهم حالة من الثقة في أن البعد الفني هيبقى فيه اهتمام بيه والبعد الأخلاقي اللي ورا الكاميرا، في الكواليس يبقى فيه احترام للزمالة، وأنا بشوف أن الممثل من أكتر الي لازم يهتم أنه ينتج لما يبقى عنده فرصة.

انفصال بشرى 

على الصعيد الآخر، بعد زواج دام 3 سنوات، أعلنت الفنانة المصرية بشرى عن طلاقها من رجل الأعمال سالم هيكل، دون أن تخوض في تفاصيل ما حدث.

وقالت بشرى في تصريحات صحفية: “تم الطلاق منذ فترة بمنتهى الود والاحترام والتفاهم، ونحن مازلنا أصدقاء، ولكن هذا أمر شخصي لا أقبل من أحد التدخل فيه؛ لأنه أمر لا يخص أحد سوى أسرتي وأسرته”.

تابع موقع تحيا مصر علي