عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ليه لأ 3 بطولة نيللي كريم يتصدر قائمة الأعمال الأعلى مشاهدة

مسلسل ليه لأ 3 _
مسلسل ليه لأ 3 _ أرشيفية

نجح مسلسل ليه لأ 3 بطولة الفنانة نيللي كريم في موسمه الثالث من تصدر نسب المشاهدة في مصر ضمن قائمة الأعمال الأعلي مشاهدة في مصر عبر منصه شاهد vip.

تحيا مصر يرصد تصدر مسلسل ليه لأ 3 بطولة نيللي كريم  الأعلى مشاهدة.

أبطال مسلسل ليه لأ 3

يشارك في بطولة مسلسل ليه لأ 3 نخبة كبيرة من نجوم الفن وهم: نيللي كريم، صلاح عبد الله، عايدة رياض، أحمد طارق، نادين، معتز هشام، والعمل من تأليف مريم نعوم وإخراج نادين خان.

تصريحات نيللي كريم عن مسلسل ليه لأ 3

وقالت نيللي كريم عن المسلسل: "العمل بيتكلم عن الست المطلقة لما تيجي تتجوز وفكرة إن ليه الولد بالذات يتقبل زواج الأب ولا يتقبل زواج الأم.. الفكرة دي محصلتش معايا ولكن ده شيء طبيعي وبيحصل”.

وتابعت: نيللي كريم خلال لقاء تلفزيوني: هشام ممثل كويس لكن معندوش خبرة كبيرة، لأن الخبرة بتيجي من كثرة الأعمال، حتى لو الممثل بيشتغل على نفسه وبياخد كورسات ولكن الوقوف قدام الكاميرا مختلف خالص، إلى جانب أن الممثل يلاقي نفسه والدور كل ده يباخد فترة.

وأكدت نيللي كريم، أنها لا تفرض رأيها على المخرج قائلة: بحب المخرج يكون مسيطر ودايمًا بشتغل مع مخرجين أقوياء.

تجربة نيللي كريم في الفوازير

وكشفت الفنانة نيللي كريم عن تجربتها في الفوازير قائلة: تعرضت للنقد في بداية حياتي لما قدمت الفوازير وما كنتش أعرف أن في صحافة مهتمة بالفوازير ورمضان، وكنت بقرأ زي أي حد كاتبين عني أيه وما هزنيش الانتقاد، لأني كنت بعمل حاجة نفسي فيها ورغبة طفولية حققتها، وأنا بقرأ كل النقد وبفكر لو حد عنده حق ولا لا ولكن الشائعات بتزعجني.

تابع موقع تحيا مصر علي