عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالأسود.. هيفاء وهبي تتألق في أحدث جلسات التصوير

هيفاء وهبي
هيفاء وهبي

شاركت الفنانة هيفاء وهبي جمهورها ومتابيعها عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام أحدث جلسات تصويرها الجديدة، والتي حازت على إعجاب عدد كبير من جمهورها ومتابعيها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير أحدث ظهور لـ هيفاء وهبي على انستجرام

هيفاء وهبي تتألق في أحدث ظهور لها

وظهرت هيفاء وهبي في الصور التي شاركتها مع جمهورها بـ فستان أسود أنيق مفتوح الصدر وتعمدت في جلسة التصوير على بعض الوضعيات المثيرة لتبرز من خلالها رشاقتها وأنوثتها الطاغية.

لا يتوفر وصف.
هيفاء وهبي
لا يتوفر وصف.
هيفاء وهبي
لا يتوفر وصف.
هيفاء وهبي

أخر أعمال هيفاء وهبي 

يذكر، أن أخر أعمال هيفاء وهبي الغنائية طرحها لـ مابضعفش والتي أتت من  كلمات: عمرو المصري، ألحان: سامر أبو طالب، توزيع: سليمان دميان، إخراج: ايلي فهد، وأتت كلماتها: علشان نسيت.. جمدت قلبي واستقويت لما اتنسيت مابقتش اشغل دماغي بيه مابفكرش ومابتعبش وأنا أصلا اشغل وقتي ليه بحاجات ماتفدش واما اجي افتكره مابستغربش علشان معرفش قيمة الحاجة اللي في ايديه وبعيد فكرة أعيد حسابي في حاجة ليه خسرانة أكيد .. مين اللي هيبقى مستفيد .. وأيه الجديد مش هعيش مع حد ماحبنيش.. ماحبنيش ومافيش مالي وماليش ولا بتأثر ولا بتعب أهو عادي وبعيش ونسيته في أول يوم كمان.. ماهزنيش.. دي حكاية عادية ماتشغلنيش.. ما تشغلنيش ماتقوليش وماتلومنيش مبقاش في قلبي ليك مكان ولا ذكرى تعيش وإن مرة قابلتك ماتجليش .. ماتحنيليش ولا حتى تسأل عاملة ايه... ما بقولش ومابحكيش.. وإن سيرتك جت بالصدفة بقول مايخصنيش.. واللي انتهى مابيبتديش ماينفعنيش.. مش برجع تاني افكر فيه وبعيد فكرة أعيد حسابي في حاجة ليه خسرانة أكيد .. مين اللي هيبقى مستفيد .. وأيه الجديد مش هعيش مع حد ماحبنيش.. ماحبنيش ومافيش مالي وماليش ولا بتأثر ولا بتعب أهو عادي وبعيش ونسيته في أول يوم كمان.. ماهزنيش.. دي حكاية عادية ماتشغلنيش.. ما تشغلنيش.

هيفاء وهبي في السينمات

أما عن أخر عمل لها في السينمات المصرية مشاركتها في فيلم “رمسيس باريس"، الذي عرض في الفترة الماضية وحقق نجاحات كبيرة ويخوض بطولته إلى جانب محمد سلام، محمد ثروت، حمدى المرغنى، محمود حافظ، سميرة مقرون ومصطفى خاطر، أوس أوس، جومانا مراد.

تابع موقع تحيا مصر علي