عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بثانية ولع الجو ولع.. طرح أحدث أغاني بهاء سلطان عبر يوتيوب

بهاء سلطان _ أرشيفية
بهاء سلطان _ أرشيفية

طرحت شركة روتانا للإنتاج الموسيقي أحدث أغاني المطرب بهاء سلطان التي تحمل اسم بثانية ولع الجو ولع، ومن المتوقع أن تحقق نجاح واسع.

تحيا مصر يرصد طرح أحدث أغاني بهاء سلطان.

طرح أحدث أغاني بهاء سلطان

ونشرت شركة روتانا عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام، مقطع فيديو لـ أغنية بثانية ولع الجو ولع للمطرب بهاء سلطان، وعلقت عليه قائلة: جديد النجم بهاء سلطان، بثانية ولع، الجو مولع، كلمات باسم عادل، ألحان محمد يحيى.

بهاء سلطان يطرح أغنية كدابة

وكان طرح المطرب بهاء سلطان أغنية جديدة له تحمل اسم كدابة، عبر موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب.

كلمات أغنية كدابة

وجاءت أغنية كدابة من كلمات نصر محروس، ألحان حسين محمود، ومن توزيع أمير محروس، وتقول كلماتها: “إكفينا من شرها وإحمينا من غدرها فاكرينها ملك إيدينا عمّالة تلعب بينا تاخدنا وتودينا وغرقنا آه في بحرها كدابة كدابة كدابة وقلابة ودايمًا لما بتيجي بتيجي على غلابة الحب فيها بتمن والقلب وجعه الزمن وناس بتظلم ناس وتيجي على ناس أوي بقلبها”.

“يا مصدقين الزمن مفيش حبيب يؤتمن والناس بقت بتخون بقت بتهون على بعضها وهنعمل إيه هنعمل إيه هنعمل إيه بقى في كدبها .. قلوب الناس جرالها إيه الجرح ليه قدروا عليه القسوة سهلة عندهم والغدر يجري في دمهم مابيصعبوش على بعضهم.. إكفينا من شرها وإحمينا من غدرها فاكرينها ملك إيدينا عمّالة تلعب بينا تاخدنا وتودينا وغرقنا آه في بحرها كدابة كدابة كدابة وقلابة ودايمًا لما بتيجي بتيجي على غلابة الحب فيها بتمن والقلب وجعه الزمن وناس بتظلم ناس وتيجي على ناس أوي بقلبها.. “يا مصدقين الزمن مفيش حبيب يؤتمن والناس بقت بتخون بقت بتهون على بعضها وهنعمل إيه هنعمل إيه هنعمل إيه بقى في كدبها. 

تابع موقع تحيا مصر علي