عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ريم طارق تستغيث: بقالي 4 ساعات بحاول أخد هدومي اللي حسن شاكوش مستولي عليها ومش عارفة

حسن شاكوش وزوجته
حسن شاكوش وزوجته ريم طارق

كشفت ريم طارق، زوجة المغني حسن شاكوش، أنها تحاول استرداد ملابسها من فيلا الفنان بعد نشوب خلافات بينهما، ولكن بلا جدوى.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات ريم طارق عبر إنستجرام

وقالت ريم طارق في بث مباشر لها عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام: بقالي 4 ساعات واقفة قدام الفيلا عشان أخد هدومي اللي مستولي عليها ومش عارفة.. وجبتله الشرطة مش عارفة اعمل ايه تاني.

تعليق حسن شاكوش على أزمته مع زوجته 

وسبق وأن علق مطرب المهرجانات حسن شاكوش، على أزمته الأخيرة مع زوجته ريم طارق، وذلك خلال حفله يوم الجمعة بالساحل الشمالي.

وقال حسن شاكوش: تعبتوا مني الفترة اللى فاتت على السوشيال ميديا ويتقال اتجوزت ولا طلقت ومحدش فاهم حاجة.. وكل اللى بيتقال إشاعات أنتوا عارفين أنا من بولاق الدكرور وأعرف يعني إيه بنات ناس وأعرف إزاي أحافظ على بنات الناس ولما تكون داخل بقلبك والنية خير بس هنقول إيه.

أزمة حسن شاكوش وريم طارق

يذكر، أنه بدأت أزمة حسن شاكوش وزوجته ريم طارق بـ تحرير الأخيرة محضرًا ضد مطرب المهرجانات، وذلك داخل قسم شرطة أول أكتوبر، حيث اتهمته بسرقة مشغولاتها الذهبية وطردها من المنزل، وكان بلاغ ورد لضباط مباحث قسم شرطة أول أكتوبر من ربة منزل تتهم زوجها حسن شاكوش المطرب، بالاستيلاء على أموالها وسرقة ذهبها وإيصال أمانة مؤخر الصداق، وعفش الزوجية بعد نشوب خلافات بينهما، وطردها من المنزل وتهديدها بالطلاق.

بينما تقدم حسن شاكوش في البلاغ لضباط مباحث قسم شرطة أول أكتوبر، مشيرا إلى أن زوجته قامت بالاستيلاء على مبلغ مالي وهرب من المنزل، وذلك بعد ما قامت بالكشف عن طردها من منزل حسن شاكوش.

تصريحات محامية ريم طارق 

كما ردت محامية ريم طارق على تصريحات حسن شاكوش، كما كشفت حقيقة قسمة الزواج التي قام شاكوش بكتابتها، ومعرفته بزواج ريم من قبل.

وقالت محامية ريم طارق خلال بث مباشر عبر موقع تحيا مصر: حسن شاكوش أتفق مع ريم أن هي متقولش إنها كانت متجوزة عشان البنات اللي كان واعدهم بالزواج وأهله كانوا عايزينه يتجوز واحدة لم يسبق لها الزواج.

تابع موقع تحيا مصر علي