عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

3 أغسطس.. تفاصيل حفل أنغام في جدة

أنغام
أنغام

تستعد الفنانة أنغام لإحياء حفلا غنائيًا ضخما بمدينة جدة في المملكة العربية السعودية، وذلك ضمن حفلات موسم الصيف 2023.

تحيا مصر يرصد لكم حفل تفاصيل أنغام 

أنغام في جدة

ومن المقرر أن يقام الحفل يوم 3 أغسطس المقبل، ومن المتوقع  أن يشهد الحفل حضورًا جماهيريًا كبيرًا من مختلف الجنسيات العربية.

تفاصيل حفل أنغام 

وتجري حاليا أنغام التجهيزات للخروج بليلة مميزة، ومن المقرر أن تقدم أنغام وصلة من أغانيها المميزة التي اثرت بها الأغنية والموسيقى العربية طوال مشوارها الفني منها «حالة خاصة جدا» «اساميك الكتيره» ،«مطمنه» ،«بين البينين» ،«نفضل نرقص» ،«ما جابش سيرتي» ،«طول ما أنت بعيد» ،«سيدي وصالك»،«انا سانده عليك»،«حته ناقصه»،«اتجاه واحد »و«ياريتك فاهمني».. وغيرها .

آخر أعمال أنغام

يذكر أن آخر أعمال أنغام هو فيديو كليب جاء  باسم سيبك أنت، من كلمات أمير طعيمة، ألحان وليد سعد، توزيع مادي، وميكس وماستر أمير محروس، والفيديو كليب من إخراج عادل جمال، جاءت كلماتها كالآتي: أنا قلت أقولك أخباري مع انك أصلا ما سألتش أنا من يوم بعدك محبوسة في نفس الأوضة مسجونة في عالم أفكاري مش عايشة لكن برضه ما موتتش تقدر كده يعني تقول إن أنا مش موجودة سيبك انت اهم حاجة تكون.

 مبسوط ومزاجك عال وتكون بتنام مرتاح البال لا ضمير بيأنب ولا كوابيس تقلق نومك ومفيش مشكلة خالص لو حد بسببك ضاع وف ثانية تبيع وتقوله وداع دي حاجات مَش مستاهلة عشانها تبوظ يومك بقي ليلي بيشبه لنهاري والشمس بتشرق وبتغرب والدنيا بتمشي وتتغير وأنا على حالي إحساس الوحدة الاجباري بقي هو الايد اللي تطبطب بقى ونسى وصاحبي وهو الحاجة الباقيالي سيبك انت أنا قلت أقولك أخباري مع انك أصلا ما سألتش أنا من يوم بعدك محبوسة في نفس الأوضة مسجونة في عالم أفكاري مش عايشة لكن برضه ما موتتش تقدر كده يعني تقول إن أنا مش موجودة سيبك انت اهم حاجة تكون مبسوط ومزاجك عال وتكون بتنام مرتاح البال لا ضمير بيأنب ولا كوابيس تقلق نومك.

تابع موقع تحيا مصر علي