عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هنا الزاهد عن شائعة طلاقها من أحمد فهمي: لو فيه حاجة هنقولها للناس

هنا الزاهد وأحمد
هنا الزاهد وأحمد فهمي

خرجت الفنانة هنا الزاهد للرد على شائعة طلاقها من الفنان أحمد فهمي والذي انتشرت في الفترة الأخيرة الماضية، مشيرة إلى أن لا تفضل الحديث في هذه المواضيع حتى لا تنتشر في نطاق واسع.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات هنا الزاهد عن طلاقها من أحمد فهي

أول رد من هنا الزاهد على طلاقها من أحمد فهمي

وقالت هنا الزاهد خلال ضيافتها على قناة المشهد: لو في اي حاجة بتحصل الناس كلها هتعرفها، مبحبش أطلع أقول لا أو اه علشان بحس إننا بنكبر الموضوع اكتر، يعني حتى لو هو خبر لما بطلع أقول لا يجماعة فيه ناس مبتبقاش عارة أصلا الخبر ده، فبكبره أكتر.

وسبق وقال قال أحمد فهمي عن شائعة انفصاله عن هنا الزاهد هو الأخر: أنا متعود طول الوقت أنا لو مطلعش عليا إشاعة في اليوم بقلق، دي شغلانتي ودي ضريبتها أن كل يوم بيطلع كلام في حاجات بتبقى صح وفي حاجات بتبقى غلط، لما بيبقى في معلومة صحيحة بطلع أكدها أو غلط بطلع أنفيها.

هنا الزاهد وأحمد فهمي في مستر إكس

ويعرض لـ هنا الزاهد وأحمد فهمي خلال الفترة الحالية وفي السينمات المصرية فيلم “مستر إكس”، والذي يخوضان بطولته إلى جانب كل من النجوم محمد أسامة الشهير بـ أوس أوس، بيومي فؤاد، صبري فواز، محمد أنور، عمرو يوسف، مصطفى خاطر، ومن من تأليف أحمد عبد الوهاب وأمجد الشرقاوي، وتدور أحداث  فيلم مستر إكس حو قصة حب بين رئيس إحدى العصابات، وبين محامية تضعها الظروف في طريقه، فيحاول جاهدا إبعادها عن كل المخاطر.

أحمد فهمي وكواليس مستر إكس

هذا وتحدث أحمد فهمي خلال لقائه بموقع تحيا مصر عن تفاصيل وكواليس تصوير مستر إكس، فقال: الفيلم كواليس تصويره كانت صعبة جدا ولكن أنا وأنور وأوس أوس صحابي اللي بخرج وبقعد معاهم كل يوم فكان حاجة لطيفة إني اروح معاهم لوكيشن التصوير، حتى لو المشاهد صعبة واليوم صعب، وأحمد السبكي بعتبره أبويا الروحي، واشتغلت مع أحمد عبد الوهاب في ريح المدام وكان في بعض الحلقات أحمد بيشتغل فيها وكان أول تعاون بيني وبينه، وهو راجل عنده طموح وانه يقدم فيلم كوميدي بشكل مختلف وهو نجح في ده.

تابع موقع تحيا مصر علي