عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

لو طلبت عينيا مش هتأخر.. تامر حسني عن بسمة بوسيل: علاقتنا بقت كويسة

تامر حسني وبسمه بوسيل
تامر حسني وبسمه بوسيل

حرص الفنان تامر حسني عن كشف علاقته بطليقته الفنانة بسمة بوسيل، وذلك بعدما ربط عدد كبير من الجمهور أعماله الغنائية بحياته الشخصية، مشيرا إلى أنه يكن لها كل الاحترام والتقدير.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رسالة تامر حسني عن علاقته ببسمة بوسيل  

تامر حسني: أغنياتي ملهاش علاقة بحياتي الشخصية ولكن لبسمة كل الاحترام

وكتب تامر حسني عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة، أولًا مش أنا اللي ممكن أعمل كده ورغم الظروف الحالية.. مازلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدًا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر.

تامر حسني: فيه أغاني توجع أوي نازلة قريب

وأضاف تامر حسني: تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايمًا من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم، ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا، ده لسة في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله.. كده مش هنزلها.

تامر حسني واخر أعماله الفنية

جدير بالذكر، أنه يعرض لتامر حسني في الفترة الحالة فيلم تاج، الذي يخوض بطولته إلى جانب النجو دينا الشربيني، هالة فاخر، عمرو عبد الجليل، ساندي، أحمد بدير، ليلى عز العرب، وعدد آخر من الفنانين وضيوف الشرف، والعمل قصة وسيناريو وحوار تامر حسني، إخراج سارة وفيق، وتدور أحداثه حول شاب يدعى تاج يمتلك قوة خارقة ورثها من اجداده، ولكن يكون تاج هو الوحيد من أفراد العائلة الذي يستخدم هذه القوة في الخير، ولكن يصطدم بأخيه التوأم الذي يمتلك القوة الاكبر ويريد استغلال قوة تاج في الاختفاء على سرقة بنك فتبدأ بينهم الصراعات.

تابع موقع تحيا مصر علي