عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

البلوجر أحلام بعد طلاقها: أنا اللي قررت الانفصال ومفيش بيني وبين أبو ابني عداوة

البلوجر أحلام
البلوجر أحلام

خرجت البلوجر أحلام لتوضح للجمهور سبب انفصالها عن زوجها أحمد العجمي، موضحة طبيعة العلاقة بينهم بعد الإنفصال ومؤكدة على الود والإحترام المتبادل بينهم.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات البلوجر أحلام بعد طلاقها

أول تعليق من أحلام بعد انفصالها

وقالت أحلام في فيديو عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي فيسبوك: أنا حياتي مش لكل الناس ولكن الطبيعي إن لما حد يتجوز بيقول وأما يتطلق بردو يقول وإحنا اللي بينا مش مجرد ستورز انتوا كنتوا معايا في كل حاجة، ومش بحس خالص إني بلوجر وفيه كتير عائلات بيشفوني بيرحبوا بيا.

وتابعت: إحنا منفصلين أنا وجوزي من من أيام ومفيش بينا أي عداوي ومش في نيتنا إننا نعادي بعض ولو على الطفل فبنسبالي  لو الطفل طلع لاقى أمه وأبوه بيحترموا بعض وهم منفصلين أحسن بكتير ما يكون بينهم عداوة ومع بعض.

أحلام: ممكن يكون قرار انفصالي متسرع ومعيطتش خالص غير وأخته بتكلمني

واستكملت حديثها: ممكن يكون قرار متسرع ومندفع ومتفقين إن الطفل يتربي بينا بكل احترام ومحستش بالطلاق إلا وأنا بلم حاجتي أنا حبيب البيت والحياة اللي كنت عملاها وهو نصيب وأنا اللي اخترت ودي رغبتي وأحمد احترم رغبتي دي وكان بيساعدني في لم حاجتي  وخته وقفت جنبي وساعدتني في حاجات كتير ومعيطتش خالص غير وأخته بتكلمني وبحب مامته أوي ست جميلة وعيبها إنها طيبة.

مشوفتش منها إلا كل خير.. أحمد العجمي يعلن انفصاله عن أحلام

وكان قد كتب أحمد العجمي عبر خاصية ستوري معلنا انفصاله عن أحلام: قدر الله وماشاء فعل، تم الانفصال الرسمي بيني وبين أم ابني ويشهد ربنا اني مشوفتش منها إلا كل خير وسبب الانفصال عدم التفاهم وليها مني كل الاحترام والتقدير.

جدير بالذكر، أنه سبق وأعلنت أحلام انفصالها عن زوجها مصمم الأزياء الشهير أحمد العجمي وذلك عقب أسابيع من زواجهما، وقالت في ستوري عبر صفحتها الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات انستجرام: “أنا رجعت من العمرة مضروبة ومطلقة”.

وتابعت قائلة: “عشان جبت مصليات لزمايلي الولاد والبنات..ملحوظة كانت مصلية مش أزازة خمرة.. بكرة بإذن الرحمن هنتقابل الساعة 10.. ولحد ما بكرة يجي ادعولي ابقي كويسة وربنا يخلصنا منها على خير".

تابع موقع تحيا مصر علي