عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أسما إبراهيم تكشف سبب انفصالها عن المطرب موسى: كل واحد دماغه مختلفة عن التاني

أسما إبراهيم
أسما إبراهيم

كشفت المذيعة أسما إبراهيم عن السبب وراء انفصالها عن المطرب موسى، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل السبب وراء انفصال أسما إبراهيم عن موسى

السبب وراء انفصال أسما إبراهيم عن موسى

وقالت أسما إبراهيم في مقطع فيديو لها خلال خاصية استوري: احنا سيبنا بعض بكل أدب وذوق واحنا عشرة سنين طويلة جدا وكل اللي بيننا خير واحنا كنا مخطوبين مش متجوزين، وخليت فترة الخطوبة تطول شوية عشان كل واحد يعرف التاني أكتر وطبيعة حياة التاني عاملة ازاي.

وتابعت: احنا خلينا اخوات أحسن وصحاب هيكون أفضل بكتير من المرتبطين لأن كل واحد دماغه مختلفة عن التاني شوية، وأنا بسمع أقاويل كتير أوي بتضايق منها زي أني اتغريت عليتي والكلام دا مش موجود، موسى خاطبني وأنا مذيعة مكنتش قاعدة في البيت.

انفصال أسما ابراهيم تعلن انفصالها

وسبق وأن أعلنت الفنانة أسما إبراهيم منذ قليل، انفصالها عن المطرب موسى بعد خطوبة دامت لشهور، وذلك بشكل مفاجئ ودون توضيح أي أسباب خاصة بالانفصال.

وكتبت أسما ابراهيم عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات من خلال خاصية “ستوري”: كل شيء قسمة ونصيب وتم الانفصال بيني وبين موسى وهو انسان محترم وربنا يكرم الجميع.

أخر حلقات برنامج حبر سري

ومن الجدير بالذكر أن أخر حلقات برنامج حبر سري حلقة المؤلف تامر حسين، حيث كشف الشاعر تامر حسين عن رأيه في الأزمات التي تعرضت لها المطربة شيرين عبد الوهاب في الفترة الأخيرة، وذلك خلال لقاء له ببرنامج حبر سري مع المذيعة أسما إبراهيم على القاهرة والناس.

وقال تامر حسين: شيرين كل الناس بتحبها، وعندها فرصة عظيمة، وعدت بمواقف كتيرة صعبة جدا ملهاش قومة، الناس بتحبها وبتلتمس ليها ألف عذر، وهي فنانة كبيرة واحنا في أمس الحاجة لصوت زي صوتها، وهي محتاجة إدارة عشان ترجع تنور أكتر وأكتر، وحسام داعم ليها طول الوقت.

أما عن ربط الجمهور أغنية يوم تلات بزيجات عمرو دياب، قال تامر حسين: كانت صدفة بحتة، وكنت خايف من الأغنية دي لأن كلامها جريء على عمرو دياب.

تابع موقع تحيا مصر علي