عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بشرى: قولت لمصطفى قمر ماتجوزني تيام قالي بس أنتي كبيرة عليه

بشرى - تيام مصطفى
بشرى - تيام مصطفى قمر

كشفت الفنانة بشرى مازحة عن طلبها الزواج من الفنان الشاب تيام مصطفى قمر، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام. 

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات بشرى عبر إنستجرام

ونشرت بشرى صورة لها رفقة تيام مصطفى قمر خلال خاصية استوري، وعلقت عليها: قولت لمصطفى قمر ماتجوزني تيام قالي بس أنتي كبيرة عليه.. قولت خلاص بقى استنى واجوزه لبنتي.. على رأي المثل أخطب لبنتك.

بشرى وحريم كريم 2

وسبق وأن كشفت الفنانة بشرى عن رأيها في توقعات الجمهور حول أحداث فيلم حريم كريم 2، وذلك من خلال لقاء لها ببرنامج عرب وود على شاشة تلفزيون قناة روتانا.

وقالت بشرى: أنا بيضحكني جدا الناس اللي هي بتتكهن وبتتوقع حاجات وهما لسه ماشفوفش الفيلم، أولًا فيه شخوص رحلت عن عالمنا فبالتالي هو ملوش دور لأنه مش عايش، وفيه شخوص الدراما بعد 18 سنة، والزمن أتغير وحال الناس اتغير طبيعي حال الدراما والقصة كمان تاخد منحة مختلفة، في الأحداث الجديدة، يعني مينفعش حد توفى نصحيه مش هينفع.

وتابعت: لما بيبقى المنتج زميل أو ممثل أو فنان بيبقى حاسس أكتر بزمايله وبيبقى هما كمان عندهم حالة من الثقة في أن البعد الفني هيبقى فيه اهتمام بيه والبعد الأخلاقي اللي ورا الكاميرا، في الكواليس يبقى فيه احترام للزمالة، وأنا بشوف أن الممثل من أكتر الي لازم يهتم أنه ينتج لما يبقى عنده فرصة.

تفاصيل فيلم أولاد حريم كريم

وفيلم أولاد حريم كريم بطولة "مصطفى قمر، بسمة،  داليا البحيري، علا غانم، بشري،  خالد سرحان، عمرو عبدالجليل، تيام مصطفى قمر، رنا رئيس، وهنا داود وعدد من الوجوه الجديدة، وتأليف زينب عزيز واخراج علي إدريس،  ومن إنتاج شركة انتلجنت (iproductions).

ويعد "أولاد حريم كريم" استكمالا لنجاح فيلم  "حريم كريم" والذي عرض منذ 18 عامًا  وذلك في عام 2005 ، ولعب بطولته مصطفى قمر، ياسمين عبدالعزيز، الراحل طلعت زكريا، داليا البحيري، علا غانم، بسمة، خالد سرحان، محمد شاهين وياتي من تأليف زينب عزيز وإخراج علي إدريس أيضا.

تابع موقع تحيا مصر علي