عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

لللسيدات فقط.. تفاصيل حفل مسلم في الساحل المشالي

حفل مسلم في الساحل
حفل مسلم في الساحل الشمالي

يستعد مطرب المهرجانات مسلم لـ إحياء حفل غنائي في مدينة الساحل الشمالي، وذلك في مساء غدا الجمعة الموافق 11 من شهر أغسطس ولكن بمجموعة شروط من بينهم حضور السيدات فقط وممنوع الدخول للرجال.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل حفل مسلم في الساحل الشمالي

حفل مسلم في الساحل الشمالي

ويأتي حفل مسلم في الساحل الشمالي ضمن حفلات النجوم في صيف 2023 ومن المقرر إحيائه في إحدى الشواطيء المخصصة للنساء فقط، لذا يُمنع دخول النساء بها، وروجت الشركة المنظمة للحفل عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

ومن المقرر أن يغني مسلم أغنيته الشهيرة “طب أقولك”، والتي تصدرت حديث مواقع التواصل الإجتماعي المختلفة بمجرد طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، لتصبح أغنية رسمية في الأفراح والمنسابات.

تفاصيل أغنية طب أقولك لـ مسلم

وجاءت كلمات أغنية طب أقولك على هذا النحو: يا صديقي الدنيا مش دايما بطل تيجي تعوم ع العايمة النجومية عليك مش لايقة عاوزة كاريزما ومحتاجة واجهة كنت أنت نايم ننة وضايع وأنا طالع من وسط الشارع مش مسحول مع سوشيال ميديا بتعلم إزاي أكون بارع طب أقولك كانت غالية بس معايا هادية كانت صعبة بس معايا سهلة كانت جامدة بس معايا سايبة كانت عاقلة بس معايا هبلة تقفل لكله وتضحكلي تحزن بس تيجي ترقصني مقلوبة بس أنا بعدلها كركوبة بس بحنلها كانت ساكتة ومعايا شقاوة كانت حر وعلي قلبي تراوة لما ازعل حبة واخد جنب تيجي وتبوسلي الوا وا لما اعطل تملالي التنك كنت افصل هية باور بنك واما مزاجي يعكر حبة كانت تيجي وتقلبهالي بينك أنا أكتر إنسان مبسوط أنا أكتر إنسان راضي يا ما اتحطيت مع إحباط بس بكمل ده العادي يوم أوفر حر وتلزيق وبنحلم وبتاخد هدنة وشقينا لحد ما لقينا مرسيدس بتلف أوروبا.

وتعد الأغنية غناء وكلمات و ألحان مسلم، ووصلت عدد مشاهدتها حتى الأن إلى ما يقرب من 10 مليون مشاهدة في 3 أشهر فقط، وهو نجاح متوقع لأعمال مسلم الذي تختلف أغانيه عن باقي مطربي المهرجانات.

تابع موقع تحيا مصر علي