عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

فيفي عبده تطمئن الجمهور على حالتها الصحية: أنا في الساحل الشمالي وزي الفل

فيفي عبده
فيفي عبده

حرصت الفنانة فيفي عبده على طمأنة الجمهور والمتابعين على حالتها الصحية، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات فيفي عبده عبر إنستجرام

ونشرت فيفي عبده مقطع فيديو لها من أمام شاطئ البحر، وعلقت عليه قائلة: "أنا في الساحل الشمالي وزي الفل.. وصحتي زي الفل الله أكبر عشان محدش يحسدني ولا يقر عليا وبحبكم أوي.. وخمسة في عين العزال اللي بيقروا عليا وبيتمنولي المكروه.

فيفي عبده توضح حقيقة هجومها على محمد عبده

وسبق وأن نفت الفنانة فيفي عبده هجومها على المطرب محمد عبده ووصفه بالراقصة، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وكتبت فيفي عبده من خلال خاصية استوري: أولا فنان العرب الفنان الكبير محمد عبده ده من الناس اللي بحبهم وبحترمهم جدا ولو نزلت فيديو لأغنية عجبتني لشيرين عبد الوهاب فا أكيد أنا ما قرأتش الكلام اللي مكتوب عليها.

وتابعت: أنا عملت ليها شير من التيكتوك لمجرد أن الأغنية عجبتني فقط لا غير، ولو كنت قرأت الكلام أكيد مكنتش نزلتها، ولما بنتي فتحت الاستوري وشافتها شالتها فورا، ودا عيب أني ماكملتش دراستي ومقرأتش الكلام، الله يخربيت اللي كتبها، وطبعا أنا بكن كل الحب والتقدير للفنان الكبير محمد عبده وبلاش بروباجندا ملهاش لازمة من الميديا أكيد واضح أنها مش مقصودة.

فيفي عبده وشيرين عبد الوهاب

وعلى صعيد آخر، حرصت الفنانة فيفي عبده التعليق على الانتقادات التي توجه للفنانة شيرين عبد الوهاب بسبب بعض تصرفاتها العفوية، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج ET بالعربي.

وقالت فيفي عبده: هو الفنان دا مش بني آدم؟.. هو أنت ليه عايز تقول أن الفنان دا مش من حقه يعمل أي حاجة.. ازاي؟.. يعني أنا لو دمي خفيف وبهزر مع الجمهور وطلع منها لفظ من غير ما تقصد، وهي بتتراجع وجمهورها بيقولها، احنا بنحب جمهورها، وزي ما بيقول الجمهور احنا ماشيين وراه.

وتابعت: لكن احنا بردو بشر وبني آدمين، ومن حقنا الناس تشوف حياتنا العادية، وكلامنا العادي، ومش لازم نبروز الكلام، والموضوع اختلف تماما عن ما كنا زمان.

تابع موقع تحيا مصر علي