عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

متابع يتهم رامي صبري: طلبت اتصور معاك واتنكت عليا.. والفنان يرد: مش أنا

رامي صبري
رامي صبري

اتهم أحد المتابعين المطرب رامي صبري بالتكبر ورفض التصوير معه أثناء تواجدهما في منطقة الساحل الشمالي، وذلك من تعليق على أخر منشورات الفنان عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل موقف رامي صبري مع أحد المتابعين

موقف رامي صبري مع أحد المتابعين

وعلق المتابع قائلًا: رامي أنا قابلتك في هاسيندا وقولتلك أنا عايز اتصور معاك وأنت اتنكت عليا أنا وصحابي ومرضتش تتصور معانا، وفي نفس اليوم بليل قابلنا عمرو دياب وأخد معانا أكتر من خمس صور.

ومن جانبه، حرص رامي صبري الرد على تعليقه، فكتب: مستحيل مش أنا.. قولي أنت فين وتيجي ونتصور ونقعد مع بعض.

رد رامي صبري على عمرو مصطفى بالدليل

وسبق وأن حرص المطرب رامي صبري الرد على اتهام الفنان عمرو مصطفى له بسرقة لحن أغنية يمكن خير، من أغنيته رقصة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

ونشر رامي صبري مقطع فيديو يوضح أن لحن أغنية يمكن خير موجود على جهازه بتاريخ 2019، وعلق عليه قائلًا: بالدليل يمكن خير لحن رامي صبري.. أي حد يقدر يوقف أي أغنية يوتيوب لحد لما يوتيوب يتأكد أنها ملك صاحب الأغنية.

وتابع: بس ردينا بالڤيديو علشان كمان الجمهور يعرف ويتاكد أننا مابناخدش لحن مش بتاعنا ونكتب عليه اسمنا.. محاربة النجاح مش الحل.. الحل إنك تشتغل على نفسك وتركز في شغلك وتعمل جديد علشان  الجمهور يستمتع مش تحارب النجاح.

نجاحات أغنية كعبك علي

وعلى صعيد آخر، احتفل الفنان رامي صبري بنجاحات أغنية كعبك علي والتي طرحها مؤخرا عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب وذلك بعد تحقيقها مشاهدات عريمة في وقت قصير.

ونشر رامي صبري بوستر أغنيته الجديدة كعبك علي، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، مرفق عليه جملة “5 مليون مشاهدة”، مشوقا الجمهور لـ الاستماع لها عبر موقع يوتيوب.

وجاءت كلمات أغنية كعبك علي على هذا النحو: سألونى حبيبى ياما سألونى فى أحلى منك ف عيونى سألونى حبيبى ياما سألونى فى أحلى منك ف عيونى أنا قلت لا لا لا لا طبعا مفيش أحلى مالقتش ف الدنيا حد ف جمالك ده انت كعبك علي حظى جه من السما يوم ما قربتلي من يومى ب أحبك من يومى وأنت اللى بتحليلى يومى فى حد وإنت معاه تنسى الحياه وياه قصدي عليك إنت مالقتشي زيك لا إنت كعبك علي جامد وأكدتلي حظي جه من السما يوم قربتلى.

تابع موقع تحيا مصر علي