عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هيفاء وهبي بعد حفلها في الساحل الشمالي: ستظل تلك الليلة في قلبي للابد

هيفاء وهبي
هيفاء وهبي

شاركت الفنانة هيفاء وهبي مجموعة صور وفيديوهات لها من حفلها الأخير في الساحل الشمالي وذلك عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، والذي تفاعل معها الجمهور من خلال خاصية التعليقات.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات هيفاء وهبي عن حفلها الأخير في الساحل الشمالي

هيفاء وهبي في الساحل الشمالي 

وظهرت هيفاء وهبي في الصور والفيديوهات التي شاركتها من حفلها الأخير في الساحل الشمالي بإطلالة خاطفة للانظار حيث ارتدت جامبسوت مشجرة حملات، وعليها حذاء باللون الذهبي، وتركت شعرها مناسبا على كتفها.

,وعلقت هيفاء وهبي على الحفل، قائلة:  هذه الحفلة ستظل في قلبي إلى الابد.. مصر أن أحبك.

أخر أعمال هيفاء وهبي 

يذكر، أن أخر أعمال هيفاء وهبي الغنائية طرحها لـ مابضعفش والتي أتت من  كلمات: عمرو المصري، ألحان: سامر أبو طالب، توزيع: سليمان دميان، إخراج: ايلي فهد، وأتت كلماتها: علشان نسيت.. جمدت قلبي واستقويت لما اتنسيت مابقتش اشغل دماغي بيه مابفكرش ومابتعبش وأنا أصلا اشغل وقتي ليه بحاجات ماتفدش واما اجي افتكره مابستغربش علشان معرفش قيمة الحاجة اللي في ايديه وبعيد فكرة أعيد حسابي في حاجة ليه خسرانة أكيد .. مين اللي هيبقى مستفيد .. وأيه الجديد مش هعيش مع حد ماحبنيش.. ماحبنيش ومافيش مالي وماليش ولا بتأثر ولا بتعب أهو عادي وبعيش ونسيته في أول يوم كمان.. ماهزنيش.. دي حكاية عادية ماتشغلنيش.. ما تشغلنيش ماتقوليش وماتلومنيش مبقاش في قلبي ليك مكان ولا ذكرى تعيش وإن مرة قابلتك ماتجليش .. ماتحنيليش ولا حتى تسأل عاملة ايه... ما بقولش ومابحكيش.. وإن سيرتك جت بالصدفة بقول مايخصنيش.. واللي انتهى مابيبتديش ماينفعنيش.. مش برجع تاني افكر فيه وبعيد فكرة أعيد حسابي في حاجة ليه خسرانة أكيد .. مين اللي هيبقى مستفيد .. وأيه الجديد مش هعيش مع حد ماحبنيش.. ماحبنيش ومافيش مالي وماليش ولا بتأثر ولا بتعب أهو عادي وبعيش ونسيته في أول يوم كمان.. ماهزنيش.. دي حكاية عادية ماتشغلنيش.. ما تشغلنيش.

تابع موقع تحيا مصر علي