عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بإطلالة بدوية.. إنجي المقدم تتألق في أحدث ظهور

إنجي المقدم _ أرشيفية
إنجي المقدم _ أرشيفية

تألقت الفنانة إنجي المقدمة بجلسة تصوير جديدة خضعت لها، حيث ظهرت بإطلالة بدوية خطفت بها الأنظار عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام.

تحيا مصر يرصد أحدث ظهور للفنانة إنجي المقدم.

تعرض إنجي المقدم للتحرش

على الصعيد الآخر، كشفت الفنانة إنجي المقدم عن تعرضها للتحرش وهي في سن الـ 16، موضحة أنها دائمًا ما تذهب إلى الطبيب النفسي.

إنجي المقدم في برنامج حبر سري

وقالت إنجي المقدم خلال استضافتها في برنامج حبر سري والتي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم ويعرض عبر قناة القاهرة والناس:  روحت لدكتور نفسي قبل كده وده مفيهاش اي حاجه تكسف والمرض النفسي زيه زي اي تعب وبسبب تعب نفسي ممكن يجيلك أمراض، وأنا بحب افهم نفسي واشتغل على نفسي ولو عندي مشكله أو عقدة افهمها واتعامل معاها.

تصريحات إنجي المقدم 

وأضافت: روحت لكذا دكتور عشان كنت بمر بفترة صعبة وتايهة ومحبطة وحاسه ان عندي مشكله ومش عارفه ايه هي وكنت محتاجه حد يساعدني وكنت حابه تطوير نفسي ومبقاش حاسه نفسي مزنوقة جوا حالي.

وتحدثت عن تعرضها للتحرش في سن صغير ومعاناتها مع هذه الأزمة النفسية وقالت: تجربة التحرش في 16 سنة أثرت جوايا وعندنا حاجات في العقل الباطن وبتتخزن وبنعمل نفسنا مش واخدين بالنا بس بتطلع في أوقات وتتصرفي تصرفات غريبة.

وأضافت: ده اثر عليا بس انا بشتغل على ده وبتصالح مع نفسي عشان اقدر اعيش

وتابعت: قولت لأهلي لما حصلي تحرش وكانت صدمة كبيرة بس أهلي كانوا في ضهري بس الشغل على الأثر النفسي مشتغلناش عليه بس الجيل واهلنا مكنش عندهم الوعي.

واستكملت: كان في موقف من أهلي بس الموقف عدى ومفيش حد اشتغل على الأثر النفسي ومؤخرا بتعامل معاه

تابع موقع تحيا مصر علي