عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

قريبًا.. ساندي تطرح أغنية جديدة بعنوان اللولبية

ساندي
ساندي

تستعد الفنانة ساندي لطرح أغنية جديدة لها بعنوان اللولبية، عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وذلك وفقًا لما أعلنته عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات ساندي عبر إنستجرام

ونشرت ساندي بوستر الأغنية، وعلقت عليه قائلة: "ترقبوا، اشتركوا في قناتي على يوتيوب واستمتعوا بأغنية الصيف من صنع الأسطورة عزيز الشافعي، وتوما"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع الأغنية.

تصريحات ساندي الأخيرة

وسبق وأن تحدثت الفنانة ساندي عن عودتها للوسط الفني خلال الفترة الماضية، وذلك بعد غيابها لمدة طويلة عن الساحة الفنية، كما تحدثت ساندي عن فترة زواجها.

وقالت ساندي خلال استضافتها في برنامج لايت شو الذي يعرض عبر قناة الحياة: مبقتش بهتم بأراء الأشخاص ومش تقليلًا من الناس بس عشان النس هتحبني باللي بقدمه ولو ركزت مع كل رأي مش هيبقى ليا صورة خاصة بيا وهبقى على مزاج الناس.

وتابعت: أنا بحب أعمل حاجات عكس المتعرف عليها وأبقى منفردة بيها، وأنا ببقى مميزة دايمًا وعندي بعد نظر عن اللي هيحصل.

كما تحدثت ساندي عن فترة زواجها وقالت: في حقبة في حياتي وقعت مني وكانت أوحش حاجة عملتها اني برضي حد على حساب روحي ونفسي وأنا مكنش بيفرق معايا كلام الناس لان دايما ربنا شايفني.

ساندي تتألق في الرعشة

وعلى صعيد آخر تألقت ساندي في أغنيتها الأخيرة الرعشة، والتي تقول كلماتها: واخد بالك من نظراتي لما بتيجي عينيك ف عينيه واخد بالك من همساتي و كلامي اللي عليك و عليا لما بنبقي ف نفس الحته انا ببقي ف حته دانا بتقطع وانا قدامك تلاتين حته لما بنبقي ف نفس الحته انا بنسي الدنيا بنسي الناس التانيه و بفضل شايفاك انت و الرعشه اللي في ايدي لما بتيجي و تسلم عليا الرعشه اللي ف قلبي اللي ف روحي لما بنسكت شويه و اه من سكوت عن كلام كتير ما اتقالش لسه اه من حنين مكبوت ف قلبي و قلبك حاسه بالرعشه اللي ف ايدي لما بتيجي و تسلم عليا الرعشه اللي ف قلبي اللي فروحي لما بنسكت شويه لما بتبقي قصادي انا بسرح ف البصه دي انا مش عارفه ازاي بتحول للدرجه دي ازاي لما بسلم بس ب ايدي بسلم نفسي و قلبي و روحي قصادك ليه بستسلم للرعشه اللي ف ايدي لما بتيجي وتسلم عليا الرعشه اللي ف قلبي اللي ف روحي لما بنسكت شويه كل حاجه بتقول بحبك كل حاجه بتقول بحبك.

تابع موقع تحيا مصر علي