عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

غدًا.. محمد حماقي يطرح أغنية جديدة بعنوان دلعنا كتير

محمد حماقي
محمد حماقي

يستعد المطرب محمد حماقي لطرح أغنية جديدة له بعنوان دلعنا كتير، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، غدًا الخميس في تمام الساعة الخامسة مساءً.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات محمد حماقي عبر إنستجرام

ونشر محمد حماقي بوستر الأغنية عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، وعلق عليها قائلًا: "استنوا أغنية دلعنا كتير بكرا الساعة 5 على يوتيوب وكل منصات الموسيقى"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع الأغنية.

تصريحات محمد حماقي مع صاحبة السعادة 

وعلى صعيد آخر، تحدث محمد حماقي عن سر بكائه في إحدى حلقاته ببرنامج ذا فويس، وذلك خلال حواره مع صاحبة السعادة إسعاد يونس عبر دي إم سي. 

وقال محمد حماقي: لو اتأثرت ممكن اعيط ومبخبيش وممكن الاقي نفسي فجأة بعيط، وعيطت في ذا فويس بسبب احلام. 

وتابع: واللي حصل ان في صوت حلو غنى ولما لفيت مكنتش متوقع انها على كرسي متحرك وروحت قعدت جنبها على الأرض ولما جت تختار اختارتني واتأثرت لما اختارتني واتخطفت ومشاعري لعبت. 

أخر أعمال محمد حماقي

وسبق وأن طرح المطرب محمد حماقي أحدث أعماله الغنائية والتي أتت بعنوان ده قلبي ده، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، وذلك منذ دقائق قليلة.

وتعد أغنية ده قلبي ده لـ محمد حماقي من كلمات  أمير طعيمة، الحان موسيقار الاجيال محمد عبد الوهاب، و أحمد ابراهيم وتوزيع موسيقي وميكس : تميم.

وجاءت كلمات أغنية ده قلبي ده على هذا النحو: حبيبي يا حبيبي.. يا اول وأخر حبيبي حبيبي يا حبيبي .. كان فينك بقالك زمان ده .. قلبي ده .. عيني ده .. ده حياتي روحي ده .. زيه مين .. ده لا عاش ولا كان ده .. قلبي ده .. عيني ده .. لسه في الدنيا كده .. لو يبان .. نوره بيغطي المكان لما حبك أمر .. خدني عند القمر عشقوا عيني السهر .. في ليالي هواك ياه ده يا حظه اللي يبقى معاك ويكون حبيبك كمان ده .. قلبي ده .. عيني ده .. ده حياتي روحي ده .. زيه مين .. ده لا عاش ولا كان ده .. قلبي ده .. عيني ده .. لسه في الدنيا كده .. لو يبان .. نوره بيغطي المكان.

تابع موقع تحيا مصر علي