عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

دعاء فاروق بعد عرض مسلسل سفاح الجيزة: مبقتش بثق في حد ومبعرفش أنام

دعاء فاروق _ أرشيفية
دعاء فاروق _ أرشيفية

علقت الإعلامية دعاء فاروق، على مسلسل السفاح بطولة الفنان أحمد فهميالذي يعرض حاليًا عبر منصة شاهد، كاشفة عن رعبها من العمل.

تحيا مصر يرصد تعليق دعاء فاروق على مسلسل سفاح الجيزة. 

تعليق دعاء فاروق على مسلسل سفاح الجيزة

ونشرت دعاء فاروق، مقطع فيديو عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام، قالت فيه: أنا مبقتش أثق في حد خالص، وبخاف من مسلسل السفاح وبترعب ومبعرفش أنام ومبقدرش أشوف مشاهد القتل.

وتابعت: بلاش تتدينوا أرجوكم.. الشخص بيكون عامل فيها متدين ويختمها بالقتل أو أي مصايب سودة.. وده تدين ظاهري وستارة للسفاح.. ماله الكأس والسجارة بلاش تصلوا ما دام هتختمها بالقتل.

دعاء فاروق ترد على منتقدي إطلالتها بعد العمرة

من جانبه، كانت ردت دعاء فاروق على منتقدي إطلالتها بعد العمرة قائلة: ربنا خالقنا برقبة والرقبة تحت الإيشارب وفي إيشارب ملفوف حولين الرقبة  في إيشارب ملفوف حولين الرقبة ولا مافيش.

وتابعت دعاء فاروق: أنا بقى قدامكم على طول لابسة التلبيسة ولا لا جيت مرة غيرت في طريقة اللفة.. ياريت متحشروش نفسكم في الفتحة اللي ظهرت بالرقبة، عيب أما ست تدخل عند ست زيها وتقولها الرقبة أنا بس حبيت أبين شكل الرقبة يعني أنتي ينفع تروحي للجزار تقوليله هات رقبة فايديكي حتة رقبة صغيرة.

وأضافت: أنا مش برد عشان أدافع عن نفسي مش موضوعي ولا فارق معايا مين الشخصية اللي بتنتقدني، أنا بالنسبالي بتكلم على الانتقادات اللى جات ليا.

تصريحات دعاء فاروق 

واختتمت دعاء فاروق حديثها قائلة: عيب تقللوا من قيمة الحج لأنه ركن كبير ومهم من أركان الإسلام عيب واحدة تدخل تقولي أنتي حجيتي تبقى قدوة، هو أنا يعني مش قدوة ولا قدوة الشخص عندكم بقيت بالهدوم.

تابع موقع تحيا مصر علي