عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

قالي نفسي أتصور معاك ومش معايا موبايل فكان ليا الشرف.. موقف انساني لـ حسن شاكوش مع طفل

حسن شاكوش مع أحد
حسن شاكوش مع أحد الأطفال

شارك مطرب المهرجانات الشعبية حسن شاكوش جمهور بصورة من داخل سيارته مع أحد الأطفال في الشارع وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير موقف انساني لـ حسن شاكوش مع طفل

موقف انساني لـ حسن شاكوش مع أحد الأطفال

وكتب حسن شاكوش معلقا على صورته مع هذا الطفل، قائلا: طفل جميل قابنلي وقالي نفسي اتصور معاك بس معيش الموبيل وده كان شرف ليا طبعا ان طفل جميل يطلب مني طلب زي ده و عشان كده وعدتك اني هنزلها عندي.

حسن شاكوش يتعرض للهجوم بسبب الصورة

واستقبل الجمهور صورة حسن شاكوش مع الطفل بهجوم شديد، حيث جاءت تعليقاتهم: انزل من العربية وأتصور جنبه يا ناقص، ليه يلا انت مفكر نفسك مين، عامل نفسك فيها انسان وكدة، وغيرها من هذه التعليقات الهجومية.

يذكر، أن أخر أعمال حسن شاكوش طرحه لـ أغنية في داهية بجانب كل من صديقه مطرب المهرجانات الشعبية عمر كمال و  ساسو، ومن كلمات : اسلام المصري محمد حسني آلحان : عمر كمال ناصر بيتس توزيع : اسلام ساسو إخراج : أشرف رمضان، وأتى مطلع الأغنية: دماغى فايقه مش ناقصه غم او مدايقه .. نفسيتى في أزمة غيرلى الجو ما بلاش مدايقه مش طالبه يأس .. انا عايز افرح .. رقصونى شويه.

أخر أزمات حسن شاكوش

وكانت أخر أزمات حسن شاكوش على الساحة الفنية هي أزمة ارتباطه بـ الفنانة حورية فرغلي وذلك بعدما كشفت طليقته ريم طارق بخيانته لها في رمضان مع ممثلة شهيرة تعاني من مشاكل صحية وأخر حرف لها هو الـ “ر”، ما جعل الجمهور يرجح بأنها حورية فرغلي، ليخرج حسن شاكوش للرد على هذا الجدل، فقال: الفنانة حرية فرغلي لا يمسني بيها اي شئ غير انها زميلة وصديقة عمل ومش فاهم سبب وجود سيرتها في الموضوع ايه من خلال البرامج انا دلوقتي كلامي للأعلام ارجوكم بلاش تشاركوا الناس كلام غلط كفايه كلام في تفاصيل وحياة شخصية اللي ظاهر للناس يخص الناس انا دلوقتي بمتنع عن اي كلام في حاجه تخص حياتي الشخصية.

 

تابع موقع تحيا مصر علي